اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه-17

سیاوش‏پور: محرم فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگی جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ پایه و اساس توسعه کشور است، ماه محرم را فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگی جامعه توصیف کرد.

سیاوش‏پور: محرم فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور که در جمع طلاب و روحانیان شاغل در امر قضاوت در استان سمنان سخن می‏گفت، با اشاره به نزدیکی ماه محرم، مراسم عزاداری در این ماه را فرصت مناسبی برای پرداختن به محتویات دین و افزایش اخلاق در جامعه دانست.

وی وجود یک سوم از جمعیت قضات استان سمنان در لباس روحانیت را باعث افتخار دستگاه قضایی استان دانست.

وی حضور روحانیان در دستگاه قضایی سمنان را باعث اطمینان از جهت‏یابی صحیح دستگاه در مسیر عدالت و پیشرفت بیان کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان فرهنگ را پایه و اساس توسعه در تمام زمینه‏ها در کشور عنوان کرد و افزود: عمل کردن به دین مبین اسلام، موجب غنای بیش از پیش فرهنگ و تمدن در سطح کشور خواهد شد.

سیاوش‏پور شکل‏گیری انقلاب اسلامی ایران را حول محور فرهنگی دانست و دستیابی به قله توسعه کشور در سند 20 ساله را منوط به نگاه عمیق و محتوایی به فرهنگ بیان کرد.

وی گفت: امروز با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه ریاست قوه قضائیه در آغاز مسیر جدیدی از فعالیت‏های فرهنگی قرار گرفته‏ایم و اندیشه و غنی‏سازی محتوایی در برنامه‏ها می‏تواند ثمرات و برکات این حرکت جدید را بیش از پیش نمود بخشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان حضور نیروی انسانی در جامعه اسلامی را وقتی موثر و مفید دانست که ضمن به‏کارگیری تعهد و تدین کافی در انجام امور اداری، در خصوص وقایع و موضوعات پیرامون خود نیز بصیرت و آگاهی داشته باشد.

افزایش سعه صدر در مقابل تنش‏های روزمره و و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان یکی دیگر از محورهای مورد اشاره توسط رئیس کل دادگستری استان سمنان بود.

انتهای پیام/74004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول