اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی:

سامانه فروش آرد در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی سامانه فروش آرد در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه دست دلالان از چرخه خرید و فروش آرد را قطع کرد.

سامانه فروش آرد در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سامانه فروش آرد در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به کوتاه‌ شدن دست دلالان از بازار خرید و فروش آرد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه دست دلالان از خرید و فروش آرد در استان قطع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در گذشته دلالان با استفاده از پروانه کسب نانوایان می‌توانستند از چندین کارخانه آردسازی اقدام به خرید آرد با قیمت تعاونی کرده و آن را در بازار آزاد با قیمت‌های بیشتری به فروش برسانند، افزود: با راه‌اندازی سامانه فروش آرد برای هر نانوایی سهمیه آرد تعیین شده که این سهمیه را از طریق سامانه خرید و فروش آرد می‌توانند انجام دهند.

جوادی با بیان اینکه بر این اساس نانوایان برای خرید آرد باید میزان آرد درخواستی خود را از طریق سامانه سفارش دهند، گفت: از این پس نانوایان برای خرید آرد به کارخانه‌های آردسازی مراجعه نمی‌کنند و توزیع و حمل آرد نیز توسط شرکت حمل و نقل آبادان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی بیان کرد: بر این اساس، شاهد بهبود کیفیت در نگهداری و حمل و نقل آرد هستیم.

جوادی بریدن دست دلالان از چرخه خرید و فروش آرد، نظارت بیش‌تر بر نحوه این خرید و فروش و حمل و نقل بهداشتی آرد را از مزایای راه‌اندازی این سامانه برشمرد و افزود: در این سامانه اطلاعات نانوایی‌ها با جزئیات پخت هر نانوایی ثبت شده است.

انتهای پیام/61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول