اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراف سارق حرفه‌ای به 30 فقره سرقت

کیف قاپ اتوبوسی در ایستگاه بدشانسی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی زنجان از اعتراف کیف زن حرفه‌ای به 30 فقره سرقت از مسافران خبر داد.

کیف قاپ اتوبوسی در ایستگاه بدشانسی دستگیر شد

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران آگاهی زنجان پس از اعلام شکایت شخصی مبنی بر ربوده شدن کیف پولش، پیگیری این موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بر اساس گفته شاکی زمانی که این شخص وارد اتوبوس شده است، با درخواست شخصی مبنی بر باز کردن پنجره اتوبوس مواجه و با وجود داشتن فاصله از پنجره اقدام به این کار می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان ادامه داد: بر اساس گفته شاکی وقتی که این شخص از اتوبوس پیاده می‌شود، متوجه ربوده شدن کیف پولش از داخل کیف دوشی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تشریح این سرقت از سوی شاکی و همچنین وصول شکایت‌های مشابه موجب شد، این موضوع مورد پیگیری ماموران آگاهی زنجان قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه آغاز شود.

طلوعی ادامه داد: برای بررسی این پرونده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت قرار گرفته و ماموران در نخستین گام، اقدام به چهره‌نگاری متهم کردند.

وی افزود: با چهره‌نگاری‌های صورت گرفته چهره تقریبی از متهم به دست آمده و در نهایت با پیگیری‌های مستمر ماموران موفق شدند، با طعمه قرار دادن یکی از همکاران پلیس زن، متهم را حین سرقت در اتوبوس شهری دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان در ادامه با اشاره به فرد متهم شخصی متمکن و دارای چندین دستگاه خودرو است، اضافه کرد: سارق، زن میانسالی بود که با بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد این زن اقدام به 30 فقره سرقت از مسافران اتوبوس در سطح شهر کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شهروندان زنجانی خواست، شهروندان در موارد غیرضروری از حمل وجوه نقد در کیف‌های خود خودداری کرده و در مکان‌های شلوغ مراقب اموال خود باشند.

انتهای پیام/73005/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول