اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم:

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نابینایان با مشکل مالی مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان از ورزش کم‌بینایان و نابینایان گفت: ما در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی با مشکلات مالی مواجه هستیم.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نابینایان با مشکل مالی مواجه است

هادی کریمی‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با فعالیت در شش رشته ورزشی، نابینایان و کم‌بینایان قمی در ورزش قهرمانی استعداد فراوانی دارند و البته نیازمند حمایت هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور نیاز است بیش از پیش برای ارتقای سطح علمی مربیان ورزشی نابینایان تلاش شود زیرا نابینایان و کم‌بینایان قمی به صورت ذاتی دارای استعداد بسیار خوبی در ورزش قهرمانی هستند.

وی افزود: برای ورزشکاران روشندل قم امکانات خوبی در رشته‌های مختلف از جمله شطرنج، جودو، شطرنج، گلبال و شنا تا حد امکان فراهم شده است و در صدد هستیم امسال برای بالا بردن مهارت‌‌های مربیان و داوران برنامه‌های آموزشی برپا کنیم که عملی شدن این موضوع مرهون همکاری جمعی است.

کریمی‌اصل محدودیت‌های مالی را مهم‌‌ترین چالش برای برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد و بیان داشت: با این حال با بهره‌گیری از توان بهزیستی و در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان تلاش کرده‌ایم در راستای رفع کمبودهای بودجه‌ای اقداماتی شایسته انجام گیرد.

وی به اهمیت برگزاری مسابقات در سطوح مختلف اعم از استانی و کشوری اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قهرمانی منجر به شکل‌گیری رقابت بین ورزشکاران شده و به دنبال آن توان جسمی و مهارتی آنها به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و چه بسا به تیم ملی هم دعوت شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم لازمه رفع نیازهای این هیئت ورزشی را برقراری ارتباط قوی با مسئولان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان دانست و تاکید کرد: این ارتباط بین اعضای هیئت استانی و مسئولان فدراسیون وجود دارد و در سال جاری برای ایجاد تعامل و هماهنگی وسیع‌تر تلاش شده است تا مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار گیرند.

کریمی‌اصل با بیان اینکه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم یکی از هیئت‌های فعال محسوب می‌شود اظهار کرد: در استان‌های مختلف کشور هیئت‌هایی برای جذب روشندلان به منظور انجام فعالیت‌های ورزشی راه‌اندازی شده است و قم نیز در این زمینه خوب عمل کرده است.

هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به مدت دو روز میزبان برگزاری دیدارهای دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ برتر گلبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور بود و این مسابقات با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول