اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

تصمیمات کمیته انضباطی قابل اجرا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل با اشاره به درگیری هندبالیست‌های کرمانشاه با ملی‌پوشان والیبال کاله گفت: تصمیمات کمیته انضباطی در مورد دیدار ناتمام آمل قابل اجرا و محترم است.

تصمیمات کمیته انضباطی قابل اجرا است

حسن حاجی پس از دیدار نیمه تمام هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل و هیئت هندبال کرمانشاه که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: بازی نزدیک، حساس و پرتحرکی را بین دو تیم لیگ دسته دوم هندبال شاهد بودیم.

وی افزود: از بازیکنان خودم راضی هستم زیرا با توجه به اینکه دو بازیکنان ما به شدت دچار سرماخوردگی شده بودند و دو بازیکن دیگر خود را به علت تصادف خودروی‌شان در اختیار نداشتیم بازی پایاپایی را ارائه دادیم.

حاجی با اشاره به اینکه تیم کرمانشاه بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و حتی ضعیف‌تر از نماینده مازندران در این رقابت‌ها بود، گفت: شناخت قبلی از این تیم نداشتیم، در ابتدای بازی استرس باعث شد تا تیم حریف از ما پیشی بگیرد ولی در ادامه با صحبت‌هایی که با هندبالیست‌های خود داشتیم آنها را به بازی بازگرداندیم.

سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در مورد حواشی و درگیری پایان و حین بازی گفت: تیم هیئت کرمانشاه در اختیار سرمربی‌اش نبود، همه بازیکنان به سوت داور اعتراض می‌کردند، به هر علتی قصد داشتند دست به اعتراض بزنند و حتی به داور نیز توهین کردند و نسبت به بازیکنان و تماشاگران ما نیز عکس‌العمل‌هایی داشتند تا جایی که در مقابل اعمال قانون داور تیم را برای آخرین بار به بیرون کشیدند.

حاجی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر درگیری‌های هندبالیست‌های کرمانشاه در مواجهه با ملی‌پوشان تیم والیبال کاله مازندران که برای تمرین به این سالن آمده بودند، ابراز داشت: نباید تیمی با چنین برخوردهایی بازی را به تعطیلی بکشاند البته حتما کمیته انضباطی در این زمینه با قاطعیت تصمیم‌گیری می‌کند و اعلام نتیجه دیدار نیز به نظر کمیته انضباطی برمی‌گردد.

به گفته وی، تصمیمات کمیته انضباطی در مورد دیدار ناتمام آمل قابل اجرا و محترم است.

انتهای پیام/86012/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول