اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه شیروان خبر داد

اجرای 20 برنامه در هفته امر به معروف در شیروان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مقاومت ناحیه شیروان گفت: بیش از 20 برنامه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

اجرای 20 برنامه در هفته امر به معروف در شیروان

علی‌محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه هفته اول محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار تذکر لسانی وظیفه همگانی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای اجرا پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیروان مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را در این شهرستان سخنرانی، جلسات هم‌اندیشی و رفع شبهات جوانان و نوجوانان، فضاسازی معابر و ادارات، همایش زنان با موضوع نقش زن در تربیت خانواده، همایش ضابطین و ناصحین بسیج و نیروهای حفاظت اجتماعی دادگستری اعلام کرد.

وی برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، حضور در همایش استانی، تجلیل از گروه‌های برتر تذکر لسانی و شوراهای موفق امر به معروف و نهی از منکر ادارات در نماز جمعه، بازدید از هیئت‌های مذهبی، هدایت هیئت‌های عزاداری برای برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا و توسعه و جذب گروه‌های تذکر لسانی در ادارات مختلف را از دیگر برنامه‌های محوری این هفته برشمرد.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه شیروان خاطر‌نشان کرد: سخنرانی در پایگاه‌های بسیج استان، راهپیمایی عفاف و حجاب خواهران، همایش زنان عاشورایی (زینبیون) و قرائت خطبه حضرت زینب (س) در مجلس یزید از برنامه‌های این هفته در شیروان است.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول