اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

حلقه مفقوده توسعه شوشتر اتحاد مسئولان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: حلقه مفقوده شوشتر اتحاد میان مسئولان است و به این دلیل باید برای همدلی مسئولان تلاش کرد.

حلقه مفقوده توسعه شوشتر اتحاد مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور صبح امروز در مراسم معارفه شهردار جدید شوشتر اظهار داشت: شوشتر شهری تاریخی ولی در این شهر خبری از اتحاد میان مسئولان نیست و به این دلیل توسعه در این شهرستان شتاب چندانی ندارد.
وی با اشاره به اینکه شوشتر باید در مسیر توسعه گام‌های سریع‌تری بردارد، تاکید کرد: شوشتر نیازمند رشدی فزآینده‌ای در امور شهری دارد و به این دلیل باید کوشید تا با اتحاد میان مسئولان این رشد به وجود آید.
سالم پور با تقدیر از فرماندار شوشتر در مدت زمان انتصاب، افزود: هماهنگی فرماندار شوشتر با مجموعه شهرداری و وشرای شهر باعث شده است که فعالیت‌های توسعه شهری و عمران در سطح شهرستان با رشد بسیار زیادی اتفاق بیافتد و باید در این باره از وی تقدیر کرد.
عضو شورای شهر شوشتر خاطر نشان کرد: شوشتر نیازمند کمک بسیار زیاد دستگاه‌های دولتی و به ویژه استانداری خوزستان است و باید کوشید تا با حضور کتانباف شهردار اهواز در این جلسه از شهرداری اهواز نیز به شهرداری شوشتر کمک‌هایی شود تا دُر در این شهرداری موفق باشد.
سالم‌پور با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید شوشتر تاکید کرد: امیدوارم که در آخرین شهردار شورای سوم و اخرین شهردار شورای چهارم نیز باشد و به نحوی کار کند که شورای شهر بعدی نیز وی را ابقا کند.
گفتنی است پیش از این احد آصفی شهردار شوشتر بود که در 18 فروردین سال‌جاری از سمت خود استعفا کرد و نادر پارسازاده به عنوان سرپرست شهرداری شوشتر را اداره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول