اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در تبریز

کتاب «شرح اسم» زندگینامه رهبر معظم انقلاب رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه گرامیداشت ولایت در نخستین همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در تبریز کتاب شرح اسم (زندگینامه رهبر معظم انقلاب) به تالیف هدایت‌الله بهبودی رونمایی و معرفی شد.

کتاب «شرح اسم» زندگینامه رهبر معظم انقلاب رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میکائیل جمال‌پور دبیر علمی همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در همایش غدیر و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز با بیان اینکه این همایش با هدف بررسی نقش فرهنگ غدیر در بیداری اسلامی صورت گرفته است، تصریح کرد: 50 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از این تعداد هفت مقاله به صورت سخنرانی ارائه و بقیه در کتاب مجموعه مقالات این همایش به چاپ خواهد رسید.

میکائیل جمال‌پور افزود: غدیر؛ احیای هویت اسلامی مسلمانان، فرهنگ غدیر، بیداری اسلامی و عصر ظهور، فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی از منظر امام خمینی(ره) فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی از منظر امام خامنه‌ای، فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی از منظر اندیشمندان جهان اسلام، غدیر و صدور انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در افق فرهنگ غدیر، فرهنگ غدیر و آینده بیداری اسلامی، آسیب‌شناسی بیداری اسلامی در پرتو فرهنگ غدیر و در نهایت غدیر و آموزه‌های تربیت سیاسی از جمله محورهای اصلی این همایش می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی نیز هدف از برگزاری این همایش را در شرایط کنونی جهان الگو کردن فرهنگ غدیر در جوامع مختلف به خصوص جوامع اسلامی بیان کرد و گفت: زمینه‌های اجرای این همایش برای بار نخست با مشارکت دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و بسیج اساتید استان و فراخوانی ارسال مقاله به دبیرخانه آن در خرداد ماه امسال انجام شد.

اورنگی افزود: پس از فراخوانی در خصوص برگزاری این همایش 45 اثر به دبیرخانه در موضوع‌های مختلف غدیر احیای هویت اسلامی، فرهنگ غدیر بیداری اسلامی و عصر حضور، فرهنگ غدیر از منظر امام خمینی(ره)، آسیب‌شناسی بیداری اسلامی در پرتو فرهنگ غدیر، فرهنگ غدیر از منظر امام خامنه‌ای (مدظله تعالی) و فرهنگ غدیر و آینده بیداری اسلامی ارسال شده بود که از این تعداد 20 اثر انتخاب و به صورت کتاب در آمده و 10 تعداد نیز در همایش امروز به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، همچنین در این همایش کتاب شرح اسم (زندگینامه رهبر معظم انقلاب) به تالیف هدایت‌الله بهبودی رونمایی و معرفی شد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول