اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد:

فرزندان انقلاب ابهت پوشالی فرزند نامشروع استکبار را در هم شکسته‌اند

خبرگزاری فارس: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده است: امروز غزه در عین مظلومیت، به اسطوره مقاومت تبدیل شده و ابهت پوشالی فرزند نامشروع استکبار را در هم شکسته است.

فرزندان انقلاب ابهت پوشالی فرزند نامشروع استکبار را در هم شکسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این بیانیه با اشاره به خون نشستن غزه در ماه خون، آمده است: اینک در حالی که پیروان و محبان اهل بیت(ع) خود را برای عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده می‏کنند، دیگر بار غزه در آستانه ماه محرم و عاشورای حسینی، مورد حملات ضد انسانی یزیدیان صهیونیست قرار گرفته‏ و مسلمانان، محرم دیگری دارند و برای آنان محرم در محرم شده است.

این بیانیه به رقم خوردن سرنوشت مردم مظلوم غزه با حادثه کربلا اشاره کرده و افزوده است: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی آغاز شده و ادامه دارد که برخی از کشورهای مدعی حقوق بشر با جانبداری از رژیم متجاوز و غاصب، چهره پلید و خوی زشت استکبار را به معرض دید جهانیان قرار داده‎اند.

این بیانیه می‌افزاید: اگر چه ترور و بمباران مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‎دفاع فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی امر جدیدی نبوده و به ماهیت اصلی تجاوزگری و تروریستی این رژیم باز می‎گردد، اما سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و سازمان‏های حقوق بشری در مقابل این جنایات و تجاوزات از سوی افکار عمومی جهان و مسلمانان غیر قابل قبول است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد تصریح کرده‌اند: از طرفی رژیم‏های مرتجع عربی نیز که عمدتاً از ترس انقلاب‏های مردمی به آغوش قدرت‏های غربی پناه برده‏اند، طبق معمول با سکوت مرگبار یا اقدامات نمایشی و بی‎فایده، صفحه ننگین دیگری در کارنامه خود رقم زدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امروز، غزه در عین مظلومیت، به اسطوره مقاومت امت اسلامی تبدیل شده و جواب دندان‌شکن فرزندان انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، ابهت پوشالی این فرزند نامشروع استکبار را در هم شکسته است و دنیا زبونی و خفت غاصبان را به چشم می‎بیند و متجاوزان راهی جز فرار از حملات کوبنده مقاومت اسلامی ندارند.

دانشجویان در ادامه بر لزوم اتحاد امت اسلامی و یاری رساندن به ملت‌های مسلمان، تاکید کرده و افزوده‌اند: آنچه که در غزه می‌گذرد دیگر، فراتر از یک جنگ و مصداق عینی نسل‌کشی است. 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد در ادامه با ابراز تأسف شدید از وقایع روزهای اخیر در سرزمین‎های اشغالی، در راستای فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان جهان اسلام موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‎اند»، ضمن محکوم کردن جنایات بی‎شرمانه و خفت‌بار رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم غزه و سکوت تشویق‎آمیز برخی دولت‎ها، حمایت بی‎‌دریغ خویش را از مقاومت مردم غزه اعلام داشته، و تاکید کرده است: گوش به فرمان نائب امام عصر(عج)، امام خامنه‎ای هستیم تا جان ناقابل خود را در راه دفاع از اسلام و همه‌ی مظلومان دنیا تقدیم کنیم.

انتهای پیام/68001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول