اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نجف‌آباد:

برائت از ظالم و حمایت از مظلوم وظیفه تمام مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نجف‌آباد گفت: با توجه به ظلم‌های اخیر روا شده به ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین برائت از ظالم و حمایت از مظلوم وظیفه تمامی مسلمانان جهان است.

برائت از ظالم و حمایت از مظلوم وظیفه تمام مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: مردم باید از فضای عرفانی و ملکوتی موجود در ماه محرم بهترین استفاده‌ها را ببرند.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های محرم و صفر فضای شهرهای ایران از غم شهادت عزیز فاطمه و یارانش در ماتم فرو می‌روند، ادامه داد: مراسم‌های عزاداری به گونه‌ای باشد که سبب بی‌احترامی به امام حسین (ع) و همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها نشود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نجف‌آباد در ادامه با اشاره به همایش تجلیل از آیت‌الله شیخ محمدحسن عالم‌نجف‌آبادی در هفته گذشته بیان کرد: یکی از ویژگی‌های شیعه از گذشته تاکنون این است که قدر مرجعیت و عالمان دینی را دانسته و از علم و عمل آنها مطالب بسیار مفیدی در راستای پیشبرد اهداف اسلام استخراج کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تجلیل از عالمان سبب وحدت بین امت اسلامی خواهد شد، افزود: مدتی است حرکت بسیار خوبی در کشور آغاز شده و آن هم تجلیل و تکریم عالمان دینی است که امید است با پیگیری این حرکت عظیم بتوانیم سهم کوچکی از حق این بزرگان را ادا کنیم.

حسناتی اضافه کرد: امروز که دشمنان اسلام و قرآن با حمله ناگهانی خود به فلسطین عزیز و در پی قتل عام مردم مسلمان و مظلوم این سرزمین اسلامی هستند، وظیفه ماست که با حضور خود در راهپیمایی که در حمایت از این مظلومان تدارک دیده شده شرکت کنیم و فریاد برائت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول