اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

اعراب با سکوت خود به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: سران عرب با سکوت مرگبار خود به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند و رژیم صهیونیستی را یاری می‌دهند.

اعراب با سکوت خود به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: زبان خود را حفظ کنید و مواظب باشید زبان را بیهوده نچرخانید که منشأ بسیاری از مصیبت‌ها همین عضو کوچک است زیرا با زبان می‌توان ذکر خدا گفت یا به غیبت، افترا و تهمت پرداخت.

وی با تسلیت ایام محرم گفت: تنها انقلابی که پس از گذشت 1400 سال باز روزبه‌روز روشن و زنده‌تر می‌شود نهضت عاشوراست، هر چند دشمنان تلاش بسیاری کرده‌اند این چراغ را خاموش کنند ولی به کوری چشم بدخواهان، امروز فرزندان فاطمه (س) و علی (ع) روشنی بخش محافل و مجالس هستند و بنی‌امیه و بنی‌عباس با همه جنایات منفور و گمنام هستند.

رکنی‌حسینی افزود: استقامت و ایستادگی امام حسین (ع)، یاران، اصحاب و خاندانش و شهادت‌طلبی و ایثار این عده قلیل باعث ماندگاری انقلاب کربلا شد زیرا امام حاضر شدند برای حفظ اسلام از همه هستی خود بگذرند و جاودانه شدند و ملت قهرمان ایران نیز امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دادند و امام و رهبر ما در مکتب عاشورا پرورش یافتند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به هفته اول محرم که به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است گفت: این دو فریضه از اهداف انبیاء، ائمه و بزرگان دین بوده است که در سال‌های اخیر فراموش شده است و اگر منکری را ببینیم از آن می‌گذریم با اینکه منکرات و خلاف، آتش است که به همه جا سرایت می‌کند پس نباید بی‌تفاوت باشیم که افرادی نسل جوان را با اشاعه مواد مخدر به بیراهه بکشند که دود آن به چشم همگان خواهد رفت.

وی به 5 آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج در تاریخ پشتوانه بزرگی برای انقلاب، نظام و ملت ما بوده و این تشکل عظیم همواره در خط ولایت، رهبری و کشور مانده است؛ باید در این هفته از بسیجیان به نحو شایسته تجلیل شود.

رکنی‌حسینی رزمایش مشترک سپاه و ارتش را مایه افتخار دانست و گفت: با وجود همه تحریم‌ها از طرف استکبار اکنون به جایی رسیده‌ایم که با عزم راسخ بسیج، سپاه و ارتش، کشور بیمه شده است و دشمن جرأت تجاوز به ما را ندارد که نمونه آن تسلط بر هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی است که مانند معجزه‌ای آشکار بود.

امام جمعه بردخون با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه گفت: خاک غزه از زمین و هوا مورد تجاوز قرار گرفته و مسلمانان و شیعیان را قتل‌عام می‌کنند و تنها افتخارشان نوکری آمریکا و اسرائیل است و برای نابودی سوریه و مقاومت نقشه می‌کشند و مدعیان حقوق بشر نیز که خود حامی متجاوز هستند ساکت نشسته‌اند و تنها ملت قهرمان ایران برای دفاع از این مردم مظلوم آماده است.

وی در پایان گفت: بانیان عزاداری در ماه محرم بلندگوهای بیرون را قطع کنند زیرا از نظر شرعی مزاحمت برای مردم و همسایه‌ها حرام است پس به خاطر خدا و امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) این سفارش را اجرا کنید که فتوای همه مراجع نیز همین است.

پس از مراسم نماز جمعه مردم همیشه در صحنه بردخون با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود راهپیمایی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام/66003/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول