اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

سبک زندگی‌ مردم طبق منویات رهبری تنظیم شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: سبک زندگی‌ ایرانیان باید اسلامی شده و تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در این زمینه محقق شود.

سبک زندگی‌ مردم طبق منویات رهبری تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی صبح امروز در جمع بسیجیان روستای جودانه اظهار داشت: در سبک زندگی اسلامی با الگو‌گیری از بزرگان دین، برنامه‌های مهم و اثرگذاری را می‌توان انجام داد و در این مسیر از هیچ قدرتی نباید ترسید.

وی تصریح کرد: بسیجیان باید در این راه پیش‏قدم شوند و همه مردم را به ادامه راه انبیا و اولیای الهی دعوت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان داشت: می‌توان با بازگویی پیشرفت‌های نظام در تمام ابعاد، مردم را از اقدامات مهم و بزرگ انقلاب اسلامی آگاه کرد و توان و استعداد ایرانیان مسلمان را به دنیا ارائه داد.

کاظمی تصریح کرد: باید تمام تلاش‌ها را صرف حفظ و تحکیم انقلاب اسلامی کرد و یقیناً این اقدامات برای آخرت همه‌ تلاش‌گران ذخیره خوبی است.

فرمانده بسیج قدس نیز گفت: برگزاری یادواره شهدا یک کار مهم فرهنگی و حرکت در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

مهدی باباحجیان ضمن اشاره به مقدمات اجرای یادواره شهدا تصریح کرد: شهدا ما را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی یاری می‌کنند و تلاش اساسی همه‌ کارگزاران برگزاری یادواره شهدا، این است که نسل جوان را با سیره شهیدان و انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی افزود: بسیجیان با انگیزه خدمت به شهدا و گرامیداشت یاد آنها در این راه قدم بر می‌دارند و سعی می‌کنند تا یاد و خاطره‌ شهیدان و ایثارگران را در تمام ابعاد زندگی‌ خود جاری سازند.

فرمانده بسیج قدس خاطرنشان کرد: این مسئله را نباید هیچ‌گاه فراموش کنیم که آرامش و امنیت امروز را مدیون جان‏فشانی‌ها و خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول