اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اقامه نماز جمعه:

فریاد مرگ بر اسرائیل در لرستان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: نمازگزاران لرستانی لحظاتی پیش، پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

فریاد مرگ بر اسرائیل در لرستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نمازگزاران لرستانی امروز همگام با ملت ایران در اعتراض به جنایات اخیر صهیونیست‌ها تظاهرات کردند.

مردم شهرستان خرم‌آباد نیز بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه همگام با همه مردم ایران در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات کردند.

راهپیمایی نمازگزاران خرم‌آبادی که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... مسیر مصلای الغدیر خرم‌آباد به سمت خیابان انقلاب و بیمارستان شهدای خرم‌آباد را طی کردند.

در این مراسم شرکت کنندگان یک صدا و با مشت‌های گره شده شعارهایی چون بنیانگذار نهضت روح‌الله روح‌الله، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، این سخن جاوید خداست ام‌الفساد قرن ما آمریکاست، مرگ بر استکبار، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست را سردادند.

همچنین در این آیین مردم لرستان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیست را به آتش کشیدند تا از این طریق خشم خود را از جنایت‌های این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه نشان دهند.

در شهر بروجرد این راهپیمایی از مصلای این شهرستان آغاز شد و مردم با سردادن شعارهای ضد استکباری مسیر خیابان‌های بروجرد تا میدان صفا را طی کردند.

مردم شهرستان سلسله نیز مسیر مصلای به سمت خیابان آیت‌الله بروجردی و چهار راه آیت‌الله کاشانی را طی کردند.

در کوهدشت مردم این شهرستان مسیر مصلای به سمت خیابان امام خمینی (ره)، خیابان صاحب الزمان (عج)، میدان شهدا تا میدان امام را طی کردند.

حضور نوجوانان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، جانبازان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در این راهپیمایی جلوه‌های نابی از حضور مردم در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق کرد.

مردم شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، سلسله، الیگودرز، دورود، ازنا، چگنی و شهرهای کوچک لرستان نیز امروز در این راهپیمایی حضوری فعال داشتند.

انتهای پیام/2304/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول