اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عسلویه:

مردم عسلویه بازنده اصلی تاسیسات پارس جنوبی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عسلویه گفت: مردم عسلویه بازنده اصلی تاسیسات پارس جنوبی هستند.

مردم عسلویه بازنده اصلی تاسیسات پارس جنوبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: گسترش فرهنگ عاشورایی و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه امری لازم است و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: مردم عسلویه همواره در مراسمات ماه محرم حضوری باشکوه داشته‌اند که امیدوار هستیم امسال نیز شاهد حضور باشکوه و معنوی این عزیزان باشیم.

خطیب جمعه عسلویه به گرانی کالاهای اساسی در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان باید نظارت بیشتری داشته باشند و به فکر محرومان و اقشار کم‌درآمد باشند و بازار را کنترل کنند.

بحرینی به آلودگی‌های ناشی از نفت و گاز در عسلویه اشاره کرد و اذعان داشت: بیماری‌های سرطان خون و بیماری‌های قلبی در عسلویه زیاد شده و مردم عسلویه بازنده اصلی تاسیسات پارس جنوبی هستند.

وی با انتقاد از تکمیل نشدن بیمارستان عسلویه گفت: مسئولان نفتی منطقه آن‌قدر بی‌تفاوت هستند که بیمارستانی که چند سال از عملیات اجرایی آن گذشته هنوز تکمیل نشده و معلوم نیست کی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت عسلویه به ساخت مخازن نفتی و گازی در عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: اگر این تاسیسات و مخازن و فازها و پالایشگاه‌های جدید راه‌اندازی شوند آلودگی‌ها چند برابر می‌شود و مردم عسلویه دچار امراض گوناگونی می‌شوند و باید به فکر سلامت مردم باشیم.

بحرینی با اشاره به بازدید مکرر مسئولان کشوری و وزرا از تاسیسات گازی عسلویه افزود: همه مسئولان ارشد کشور و استان از این تاسیسات بازدید می‌کنند و هیچ کدام از مسئولان حاضر نیستند در بین مردم عسلویه حاضر شوند و به مشکلات مردم توجهی نمی‌شود.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با تدابیر بیشتر مسئولان شاهد رفع مشکلات مردم در منطقه باشیم.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول