اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال مازندران خبر داد

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه C فوتبال آسیا در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور 500 مربی فعال فوتبال درجه c در استان گفت: کلاس مربی‌گری درجه c کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه C فوتبال آسیا در ساری

محمود سورتیجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: این کلاس روزهای 25 تا هفتم آذر به مدت 12 روز در آکادمی ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کلاس 24 مربی فوتبال مازندران شرکت دارند که آموزش روز و جدید مربی‌گری کنفدراسیون فوتبال آسیا را خواهند دید.

سورتیجی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این کلاس در دو بخش تئوری و عملی آموزش خواهند دید و در پایان کلاس به قبول‌شدگان گواهینامه درجه c مربی‌گری کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا می‌شود.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال مازندران از فعالیت حدود 500 مربی درجه c در فوتبال استان خبر داد و افزود: مربیانی که موفق به اخذ کارت مربیگری درجه c فوتبال آسیا شوند، می‌توانند در لیگ کشوری و استانی مربی‌گری کنند.

سورتیجی از برگزاری شش کلاس آموزشی مربی‌گری با حضور مربیان شرکت‌کننده از ابتدا سال 91 تاکنون در استان خبر داد و اظهار داشت: برای بالا بردن سطح دانش مربیان فوتبال مازندران با همکاری کمیته آموزش مربیان فدراسیون فوتبال کلاس‌های آموزشی مختلف نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/86005/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول