اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست در آغاز مرحله گروهی

نوجوانان صبا مغلوب استقلال اهواز شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم استقلال اهواز باخت.

نوجوانان صبا مغلوب استقلال اهواز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آغاز نخستین هفته از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم شروع خوبی نداشت و این تیم در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم استقلال اهواز شد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان با انجام چندین بازی در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و طی آن تیم نوجوانان صبای قم بعد از تغییر و تحولات نسبتاً زیاد نسبت به فصل قبل نتوانست آغاز خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان دیدار دو تیم فوتبال نوجوانان صبای قم و استقلال اهواز از هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور تنها سه گل در برداشت که هر سه گل سهم میزبان این دیدار بود.

شاگردان حامد بختیاری در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم نخستین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل را برگزار کردند، دیداری که با نتیجه سه بر صفر به نخستین باخت آنها در لیگ برتر انجامید.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در ورزشگاه تختی شهر اهواز مقابل آبی‌های این شهر تن به شکست داد که صبا برای چهارمین سال متوالی حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

این در حالی است که امسال با تغییر برگزاری بازی‌ها نسبت به دوره قبل، رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه هشت تیمی برگزار می‌شود و تیم نوجوانان صبای قم در گروه دوم مسابقات با حریفان خود دیدار می‌کند.

صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر نوجوانان کشور با تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، استقلال اهواز، شهرداری اندیمشک، سپاهان المپیک یاسوج، نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان هم‌گروه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول