اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

تصفیه‌خانه آب شهر احمدسرگوراب شفت اعتبار مصوب گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: پروژه احداث تصفیه خانه آب شهر احمدسرگوراب اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان به منظور اتمام پروژه مصوب گرفته است.

تصفیه‌خانه آب شهر احمدسرگوراب شفت اعتبار مصوب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت در بازدید از پروژه احداث تصفیه خانه آب شهر احمدسرگوراب اظهار کرد: پروژه احداث تصفیه خانه آب شهر احمدسرگوراب از محل کمیته برنامه‌ریزی سال 91 شهرستان اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان به منظور اتمام پروژه مصوب شده است.

وی افزود: از مراحل احداث چاه آب پشتیبان که در روستای عثماوندان طی سال‌های گذشته نیمه تمام مانده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری‌های بخشداری و دهیاری موانع ادامه پروژه برطرف شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه باید اعتباری که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این پروژه مهم چاره‌اندیشی شده با تخصیص مناسب در حوزه معاونت برنامه‌ریزی استانداری همراه شود تا پیمانکار با اولویت‌بندی هزینه‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری این پروژه در زمان‌بندی مناسب کار را به سرانجام برساند.

محمد پورقاسم رئیس آب و فاضلاب شهری شفت نیز در مراسم مذکور با تشریح مراحل احداث تصفیه‌خانه شهر احمدسرگوراب اظهار کرد: این پروژه از چهار سال پیش آغاز شده و تاکنون بیش از 450 میلیون تومان برای آن هزینه شده و در صورت تخصیص اعتبار مصوب شده این پروژه قابلیت بهره‌برداری را پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول