اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان:

غربت مؤمنان نتیجه ترک امر و نهی دینی است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر ناشی از ضعف محبت به خدای متعال و دین آسمانی و غربت مؤمنان نتیجه ترک امر و نهی دینی است.

غربت مؤمنان نتیجه ترک امر و نهی دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس پوریانی عصر امروز در جمع مدیران هیئت مذهبی شهرستان گرگان با گرامیداشت ایام محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اگر آن اندازه که اهل تجارت به تبلیغ کالای خود می‎پردازند ما نیز به تبلیغ دین خود می‎پرداختیم این اندازه ارزش‎ها ناشناخته نبودند و دین و دینداران غریب نمی‌ماندند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان نیز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است تصریح کرد: نماینده ولی فقیه هر شهرستان به عنوان ریاست ستاد و فرمانداران جانشین ستاد هستند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان متذکر شد: تقدم و اولویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث ترویج نیکی‎ها بر نهی از منکر در سطح اجتماع خواهد شد و نشانگر راه گریزی از بدی‎ها است.

پوریانی خاطر نشان کرد: ستاد احیای امر به معروف نهادی است که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری قرار دارد و طبق اساسنامه خود اداره می‎شود.

* تاکید بر توجه ویژه‎ به علل افول معروف‎ها و رونق منکرها 

وی با تاکید بر اینکه ستاد احیای امر به معروف توجه ویژه‎ای به علل افول معروف‎ها و رونق منکرها که از طریق تهاجم فرهنگی صورت گرفته است دارد، بیان کرد: تلاش داریم از طریق تذکر لسانی، خلق نرم و نیکو در اجرای این فریضتین گام برداریم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه امر و نهی دینی، ارزش بزرگی دارد افزود: دستاورد این دو میراثِ گرانقدر انبیاء بر هدایت انسان‎ها گمارده شده است که بر تارک سلسله جبال ارزش‎های الهی بیان شده است.

پوریانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در این امر خطیر به کمک این ستاد شتافته چرا که امر به معروف و نهی از منکر دو اثر قطعی و دو اثر احتمالی دارد و گفت: آثار قطعی آنها پاداش آخرتی و رشدی است که آمر به معروف در پرتوی عمل خود به آن می‎رسد و دو اثر احتمالی آن نیز هدایت بندگان خدا و رشد و سلامت فرهنگی جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2307/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول