اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 112 عنوان برنامه در هفته امر به معروف در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی از اجرای 112 عنوان برنامه همزمان با هفته اول ماه محرم که به نام هفته امر به معروف نامگذاری شده در استان خبر داد.

اجرای 112 عنوان برنامه در هفته امر به معروف در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار فارس از ارومیه، یحیی شرفی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، 112 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اجرای همایش‌های مختلف در قالب موضوعات مورد بحث در حوزه ترویج، تبلیغ، توسعه و نهادینه‌کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف شوراهای این ستاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های مذهبی و اعضای شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: همچنین 17 همایش توسط دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت دستگاه‌های اجرایی و با همکاری اعضای ستاد در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

شرفی در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: روز اول این هفته به نام حماسه حسینی، بیداری اسلامی و حکومت مهدوی نامگذاری شده و در این روز تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان با عنوان تجدید میثاق با سالار شهیدان قبل از آغاز خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی ارومیه و همچنین شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، قانون‌مداری، سلامت اداری و وجدان کاری، رسانه و فضای مجازی، اعتلای فرهنگی و خودباوری ملی، اقتدار ملی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی، جوانان، تحکیم خانواده و عفت عمومی و تذکر لسانی، نظارت همگانی و پیام عاشورایی را عناوین روزهای هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بررسی راهکارهای تذکر لسانی در حوزه اصناف به همت معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این همایش 27 آبانماه جاری در محل تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری ارومیه اجرا می‌شود.

شرفی از توزیع بیش از هزار جلد کتاب با عناوین باید و نبایدها، احکام حسینی، حدیث حسینی و رحمت آسمانی در میان اعضای هیئت‌های مذهبی استان در هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا 3 هزار حلقه نرم‌افزار ناسحون شامل سخنرانی‌های مقام معظم رهبری که در چهار زبان ویرایش شده است در مساجد توزیع می‌شود.

این مسئول در ادامه توزیع یک هزار حلقه نرم‌افزار مروارید در صدف با موضوع عفاف و حجاب، توزیع بروشورهای تبلیغاتی و ترویجی را از جمله برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب اعلام کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، همچنین برگزاری پنج کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، برگزاری مسابقه انشاءنویسی ویژه مدارس با موضوع امر به معروف، تجلیل از خانواده‌های شهدای این حوزه، همایش روحانیان دستگاه‌های اجرایی با هدف تشریح و تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) و همچنین ارسال پیامک به صورت رندمی با محتوایی تبلیغ و ترویج مولفه‌های امر به معروف و نهی از منکر به کاربران تلفن همراه را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات این ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

انتهای پیام/61008/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول