اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد:

ناامید از گرفتن نتیجه مقابل تیم صدر جدولی کاله آمل نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: فرصتی کمی برای تمرین و آمادگی داریم، اما از گرفتن نتیجه مقابل تیم صدر جدولی کاله آمل ناامید نیستیم.

ناامید از گرفتن نتیجه مقابل تیم صدر جدولی کاله آمل نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبار قوچان‌نژاد ظهر امروز پس از پیروزی تیمش با نتیجه 3 بر یک مقابل میهمان خود بانک کشاورزی که روز 24 آبان ماه در سالن مهران مشهد برگزار شد، گفت: دیروز بازی بسیار سنگینی را در مقابل بانک کشاورزی انجام دادیم و باید بلافاصله و بدون تمرین و استراحت راهی آمل شویم.

وی درباره بازی دیروز تیمش بیان کرد: در ست اول و دوم به راحتی تیم حریف را اداره کردیم، اما بازیکنان ما در ست سوم حریف را دست کم گرفتند و بازی را واگذار کردند.

قوچان‌نژاد افزود: در ابتدای ست چهار نیز چند امتیاز عقب بودیم که با انجام تغییراتی بازی را در اختیار گرفتیم و با پیروزی در این ست توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب و در جدول رده بندی دو پله صعود کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد با بیان این که امکان پرواز مستقیم به آمل برای بازی روز یکشنبه 28 آبان وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط جوی شهرهای شمالی کشور تهیه بلیط برای اعزام اعضای تیم با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: با توجه به این که بلافاصله روز چهارشنبه اول آذر باید در مشهد به مصاف تیم باریج اسانس کاشان برویم، از تیم کاله آمل تقاضای انجام بازی یک ساعت زودتر و در ساعت 16 را نمودیم که این تیم موافقت نکرد.

قوچان‌نژاد متذکر شد: برای جلوگیری از عقب افتادن از کورس قهرمانی باید در دو بازی سخت این هفته خود هوشیارانه و کم اشتباه ظاهر شویم.

گفتنی است تیم والیبال میزان با سه امتیازی که دیروز در مقابل بانک کشاورزی بدست آورد 11 امتیازی شد و با دو پله صعود، در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول