اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و به همت کمیته امداد

همایش تجلیل از زنان سرپرست خانوار گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از برگزاری همایش تجلیل از زنان سرپرست خانوار این شهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی در هفته آینده خبر داد.

همایش تجلیل از زنان سرپرست خانوار گچساران برگزار می‌شود

امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) رفع نیازهای مادی و معنوی افراد نیازمند و محروم است.

وی بیان کرد: کمیته امداد نیازها و مشکلات محرومان و اقشار ضعیف را به بهترین شکل رفع و خدمات متنوعی به آنان ارائه می‌دهد و این افتخار را دارد که یاور و همراه قشر ضعیف جامعه باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: این نهاد خدمات متنوعی چون پرداخت مستمری ماهانه، پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های مذهبی، آموزشی و فرهنگی به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد.

فروزنده ارائه بن کالا و تأمین جهیزیه نوعروسان و ارائه تسهیلات وام خرید مسکن و لوازم منزل را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی به افراد زیر پوشش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خیران گچساران می‌توانند در راستای کمک به نیازمندان و محرومان قدم‌های مثبتی بردارند، افزود: کمک خیران به نیازمندان ثواب اخروی و خرسندی و رضایت خداوند را به دنبال دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از برگزاری همایش تجلیل از زنان سرپرست خانوار این شهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی طی اوایل هفته آینده خبر داد و یادآور شد: در این همایش 200 نفر از زنان سرپرست خانوار گچساران و روستاهای اطراف شرکت می‌کنند و زیر نظر یک استاد و مشاور برجسته با آموزش‌های خانواده و مهارت‌های زندگی آشنا خواهند شد.

فروزنده افزود: هدف از برگزاری این همایش، استحکام خانواده و دوام زندگی‌های مشترک از جمله یادگیری مهارت‌های زندگی و آموختن شیوه‌های حل مسئله در زمان بروز بحران‌های خانواده است.

وی ارائه و طرح موضوعات آموزشی چون خانواده متعالی در اسلام، آسیب‌شناسی خانواده، تربیت صحیح فرزندان و آموزش مقابله با معضلات و چالش‌های اجتماعی نظیر طلاق عاطفی، اعتیاد، بد سرپرست بودن و سایر آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران خاطرنشان کرد: در پایان همایش به پنج نفر از زنان موفق سرپرست خانوار که در راستای موفقیت و پیشرفت فرزندان خود تلاش زیادی کرده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول