اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

شهرک صنعتی علی‏آباد به استان تهران الحاق نمی‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه الحاق شهرک صنعتی علی‏آباد به استان تهران بر اساس تاکید وزیر کشور اجرایی نخواهد شد.

شهرک صنعتی علی‏آباد به استان تهران الحاق نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، غلام‏رضا کاتب ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک‏های صنعتی در گرمسار که با حضور معاون استاندار سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، نمایندگان صنایع و مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان سمنان برگزار شد، به بررسی مشکلات شهرک‏های صنعتی شهرستان‏های گرمسار و آرادان پرداخت.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان سمنان از وزیر کشور در خصوص شهرک صنعتی علی‏آباد سئوال کرده است که چرا در این زمینه خلاف قانون عمل می‏کند و وزیر در این باب اظهار بی‏اطلاعی کرد.

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه الحاق شهرک صنعتی علی‏آباد به استان تهران بر اساس تاکید وزیر کشور اجرایی نخواهد شد.

کاتب گفت: بیشتر اعضای هیئت مدیره بانک‏های کشور هم‏استانی ما هستند و ما جلسه‏ای مشترک با مجمع نمایندگان استان سمنان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مسائل موجود در این بخش برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این نشست برگزار می‏شود تا بانک‏ها، تسهیلات لازم را به صنعت‏گران و تولیدکنندگان استان سمنان اختصاص دهند.

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید دغدغه واحدهایی که با صنعت و معدن مشکل دارند، را رفع کنیم و بدانیم که هر بخشی در سال تولید ملی، حمایت شود سبب افتخار ماست.

کاتب خواستار اقدام سریع‏تر استانداری سمنان به منظور تغییر و تحول در نواحی صنعتی فجر و جنت‏آباد گرمسار برای قرار گرفتن زیر پوشش شرکت شهرک‏های صنعتی استان سمنان شد.

وی همچنین ایجاد گشت موتوری برای تامین امنیت و فعال کردن آتش‏نشانی که یکی از تعهدات شرکت‏ شهرک‏های صنعتی استان سمنان است را در شهرک‏های صنعتی گرمسار مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول