اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

تجمع بزرگ آمران به معروف قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هیئات و مساجد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان منکر برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ آمران به معروف قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا یاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در آستانه ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان منکر استان قم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در این تجمع بزرگ تمام نهادهای مرتبط با امر به معروف همکاری دارند تصریح کرد: تمام نیروهای آمران به معروف واحد ارشاد حرم مطهر حضرت معصومه(س)، جامعه ناصحین، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و دیگر نهادهای مرتبط حضور خواهند داشت.

مدیر هیئات و مساجد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم با اشاره به اینکه سخنران تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان منکر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور است تصریح کرد: این تجمع بزرگ عصر فردا از ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با حضور مسئولان و مردم مؤمن و انقلابی قم برگزار خواهد شد.

*تمام هیئات باید شورای امر به معروف تشکیل دهند

یاران از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و هیئات خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل ستاد مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تمام هیئت‌ها و مساجد کشور شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند و امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند.

وی تصریح کرد: ماهانه همایشی با حضور بیش از 400 نفر از آموزش‌دیدگان برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 10 دوره از این همایش برگزار شده است.

*تشکیل شورای امر به معروف در 250 هیئت و مسجد

یاران با اشاره به تعداد افراد جذب شده در طرح شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئات و مساجد اظهار کرد: بیش از هفت هزار نفر جذب هیئت‌ها و مساجد شدند که یک سوم این افراد به صورت فعال در حال فعالیت هستند و تذکر لسانی را در سطح شهر انجام می‌دهند.

مدیر هیئت‌ها و مساجد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم تأکید کرد: تاکنون در 258 هیئت و مسجد سطح استان قم شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که در صدد هستیم تا در سایر مساجد و هیئت‌ها راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/78008/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول