اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی:

سبک زندگی اسلامی باید در پیشرفت نظام تاثیرگذار باشد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی گفت: امروز سبک زندگی اسلامی باید در پیشرفت نظام تاثیرگذار باشد.

سبک زندگی اسلامی باید در پیشرفت نظام تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین یادگاری در آیین معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان سمنان که با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان و شماری از مسئولان در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان سمنان برگزار شد، با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: معظم‏‌له در سخنانشان، مسئله پیشرفت و در کنار آن وجود جهان‏بینی را به خوبی مطرح کردند.

وی تصریح کرد: برخی افراد در برهه کنونی می‏خواهند تا جهان‏بینی اسلامی را از پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور کنند.

یادگاری اضافه کرد: امروز به سبک زندگی اسلامی و اجرای آن در جامعه با شیوه‏های اصولی و صحیح نیاز داریم و این سبک باید بتواند در مسائل مختلف و پیشرفت نظام اسلامی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک فرهنگ ارزشمند است، گفت: تبیین اصول زندگی صحیح باید محور فعالیت‏های جهاد دانشگاهی در فعالیت‏های علمی و تحقیقاتی باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی پرداختن به سبک زندگی را مسیری دانست که می‏تواند در پیشرفت ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی اثرگذار باشد.

یادگاری، علم، ایمان و تلاش در راه فعالیت‏های علمی و تحقیقاتی را سرلوحه کار محققان ایرانی ذکر کرد و گفت: رهبری در وصف جهاد دانشگاهی فرمودند که بنده اعتقاد راسخ به جهاد دانشگاهی دارم و این مرکز مولود انقلاب است و باید به آن امید بست و این فرمایشات مسئولیت‏های دست‏اندرکاران جهاد دانشگاهی را بیشتر می‏کند.

وی ادامه داد: در دولت‏های نهم و دهم برای مستقر و پایدار شدن جهاد دانشگاهی در کشور فعالیت‏های خوبی صورت گرفته و در بیشتر زمینه‏ها به این نهاد کمک شده است و امروز باید قدر این کمک‏ها را دانست و در راه پیشرفت نظام اسلامی کوشید.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول