اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ تنیس روی میز از فردا آغاز می‌شود

مشخص نشدن تکلیف نهایی تیم ذوب‌آهن

خبرگزاری فارس: فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی از فردا آغاز می‌شود که هنوز باشگاه ذوب‌آهن نظر نهایی خود را درباره شرکت دادن تیمش در این مسابقات اعلام نکرده است.

مشخص نشدن تکلیف نهایی تیم ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز از فردا با حضور شش تیم آغاز می‌شود و با وجود حضور تیم ذوب‌آهن در قرعه کشی لیگ، نامی از آن در میان تیم‌های شرکت‌کننده دیده نمی‌شود.

قرار بود تیم ذوب‌آهن نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان در لیگ حضور پیدا کند اما با توجه به بدهی چند فصل گذشته این تیم به فدراسیون تنیس روی میز، مشکلاتی بر سر راه حضور این تیم به وجود آمد.

رایزنی‌ها برای حضور تیم ذوب‌آهن در لیگ هنوز ادامه دارد اما با توجه به آغاز فصل جدید این مسابقات پیش‌بینی می‌شود که در صورت موافقت دو جانبه برای حضور تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن در لیگ، این تیم در هفته‌ای آینده وارد لیگ شود.

به گزارش فارس، پتروشیمی بندرامام، بانک دی، نفت سپاهان، پتروشیمی نوری عسلویه، علیصدر همدان و دانشگاه آزاد تیم‌های حاضر در این دوره هستند که برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم رقابت کنند.

برنامه هفته نخست رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

بانک دی - پتروشیمی بندر امام (تهران)

نفت سپاهان - پتروشیمی نوری عسلویه (تهران)

علیصدر همدان - دانشگاه آزاد (همدان)

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول