اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

جواب حاشیه‌سازان را به خوبی داده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه الوند با بیان اینکه عده‌ای به دنبال آن هستند که برای این تیم حاشیه‌سازی کنند، گفت: جواب حاشیه‌سازان را به طور واضح و مشخص با بیانیه در سایت خود باشگاه داده‌ایم.

جواب حاشیه‌سازان را به خوبی داده‌ایم

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره باخت الوند همدان برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این باخت برای کادر فنی و بازیکنان تیم الوند بسیار سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه تیم ما از هر نظر از حریف برتر بود، ادامه داد: ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم و چند موقعیت 100 درصد گل از دست دادیم و هرکاری کردیم توپ به گل نمی‌رفت.

مدیرعامل باشگاه الوند افزود: در این بازی داور سه پنالتی 100 درصد و محرز را برای ما نگرفت، شاید اگر کارشناسان هم این صحنه‌ها را ببینند آن را تأیید کنند.

وی با بیان اینکه بچه‌های تیم الوند بازی خوبی را ارائه دادند، گفت: در هر حال بازی خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

یدی درباره صحبت‌ها و حاشیه‌ها درباره آرمین طلایی‌منش پسر رضا طلایی‌منش سرمربی تیم الوند گفت: شاید اشتباه از جانب من بود که نام آرمین طلایی‌منش و محسن خدابنده‌لو را در صحبت‌هایم مطرح کردم، قصد من از سخنانم تخریب این دو بازیکن نبود.

وی اظهار کرد: بنده در صحبت‌هایم به خبرنگار گفتم که ما در آن بازی خیلی زحمت کشیدیم، بازیکنان خیلی تلاش کردند فقط این دو بازیکن ما در شرایط ایده‌آل نبودند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان افزود: این خبرنگار سخنان مرا به طور وارونه و مغرضانه به شکل دیگری جلوه داد و بعضی از سایت‌ها هم که دنبال این قضایا بودند، به این قضیه شاخ و برگ دادند و مباحثی را مطرح کردند.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که شاید این دو نفر در شرایط ایده‌آل نبودند اما تیم واقعاً شایسته و خوب بازی کرد و کاملاً مسلط به زمین بود.

یدی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال آن هستند که برای این تیم حاشیه‌سازی کنند، ابراز کرد: این‌ها باید بدانند که این تیم متعلق به همدان است و باید تعصب خاصی نسبت به تیم الوند داشته باشند.

وی با بیان اینکه این حاشیه‌‌ها اصلاً برای تیم سودی ندارد، افزود: از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهم اجازه ندهند هرکسی به خودش اجازه درج هر مطلبی را بدهد چرا که این بی‌انصافی است.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره بودجه این فصل الوند ابراز کرد: امسال برآورد ما یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده ولی با توجه به گرانی‌های حاضر و افزایش 80 درصدی قیمت بلیط هواپیما 200 تا 300 میلیون تومان به این مبلغ اضافه شده است.

وی درباره بی‌توجهی‌های مسئولان به باشگاه الوند گفت: به نظر می‌رسد تنها جرم ما در خصوصی بودن است که توجهی به این تیم از سوی مسئولان نمی‌شود.

یدی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان در هرکجا که رفتند گفتند کمک‌هایی که برای تیم پاس ارائه می‌شود برای تیم الوند هم ارائه خواهد شد، ولی واقعیت امر این است که برای ما نه تنها چیزی رایگان نیست که با حساب و کتاب است.

وی با بیان اینکه من خبر ندارم برای پاس چگونه خرج می‌شود، ابراز کرد: این را می‌دانم که شورای شهر نصب بنر برای تیم پاس را رایگان انجام می‌دهد، اما ما به علت بار مالی که برای باشگاه الوند وجود دارد نمی‌توانیم زیاد در سطح شهر بنر نصب کنیم.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اظهار کرد: تا به حال با استاندار نیز ملاقاتی نداشته‌ایم، فقط جا دارد از معاون ایشان آقای سامری تشکر کنم که ما را کمک کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مبلغ کمک شده از طرف وزیر ورزش و جوانان به باشگاه الوند همدان گفت: طی تماس تلفنی با آقای خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، ایشان مطرح کردند که با وجود پیگیری‌های انجام شده، فعلاً پولی برای تیم الوند نیست.

یدی درباره اینکه آیا هنوز با کاتبی روابط عمومی خود ارتباط دارند یا خیر؟ بیان داشت: ما با ایشان هیچ همکاری نداریم و به طور کامل قطع رابطه کرده‌ایم.

وی در پایان سخنانش خبرگزاری فارس را رسانه‌ای پویا و فعال و همچنین سرآمد تمام خبرگزاری‌ها دانست و تأکید کرد: خبرگزاری فارس همدان همیشه با نگاهی بینا و هوشیار یاری‌گر ما بوده است و اخبار تیم را به دور از تسویه حساب‌های شخصی بازگو می‌کند و از منصف‌ترین و پاک‌ترین خبرگزاری‌ها است.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول