اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی خبر داد

خراسان‌شمالی میزبان جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی شرق کشور

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان‌شمالی از میزبانی جشنواره تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور در استان خبر داد.

خراسان‌شمالی میزبان جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی گلشن ظهر امروز در نشست خبری زمان برگزاری این جشنواره را  24 آبانماه به مدت دو روز در مجموعه خورشید کمپ پتروشیمی خراسان اعلام و تصریح کرد: 11 دانشگاه علوم پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد شرق کشور در این جشنواره شرکت دارند.

وی با اشاره به روند برگزاری هشتمین جشنواره تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور در بجنورد گفت: فراخوان این جشنواره امسال تا 22 مهرماه ادامه داشته و طی این مدت 680 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان‌شمالی تصریح کرد: هیئت داوران پس از بررسی مقالات ارسال شده در مجموع 310 مقاله را در قالب ارائه پوستر و30 مقاله را در قالب سخنرانی برای این جشنواره انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: مقالات برتر این همایش علمی در قالب کتابی انتشار یافته که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

گلشن هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر برای رشد و شکوفایی علمی دانشجویان، نهادینه ساختن امر پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین توانمند‌سازی دانشجویان در این حوزه اعلام کرد.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان‌شمالی از برگزاری پنج کارگاه آموزشی طی مدت برپایی این جشنواره برای شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: تشریح جانوران آزمایشگاهی و همچنین معرفی مواد مخدر از مهم‌ترین کارگاه‌های جنبی این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول