اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طاهری در گفت‌وگو با فارس:

در «نوشدارو» معاون وزیر هستم

خبرگزاری فارس: هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: «نوشدارو» سریالی با محور عبور از تحریم‌هاست که بخشی از آن در انگلستان فیلمبرداری می‌شود و من نیز در آن نقش معاون وزیر را ایفا می‌کنم.

در «نوشدارو» معاون وزیر هستم

سید محمدجواد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه سریال نوشدارو به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی در حال تولید است اظهار کرد: نخستین سکانس این سریال 20 مهر ماه در حرم مطهر امام رضا(ع) کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه در سریال «نوشدارو» در نقش احمدی معاون وزیر به ایفای نقش می‌پردازد، تصریح کرد: مراحل پیش تولید این سریال از تیر ماه آغاز شد و «نوشدارو» در 30 قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص لوکیشن‌های این سریال بیان کرد: لوکیشن‌های سریال «نوشدارو» در جنوب عسلویه، ‌اهواز، مشهد و تهران بوده و بخش‌هایی نیز در انگلستان فیلمبرداری می‌شود و ساخت این سریال هشت ماه به طول خواهد انجامید.

*عبور از تحریم‌ها مهم‌ترین محور «نوشدارو» است

طاهری اضافه کرد: بحث عبور از تحریم‌ها با کمک گرفتن از شرایط دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌هایی که جهادگران در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند از محورهای این سریال است.

وی خاطر نشان کرد: شخصیت‌‌های اصلی این فیلم شهید رضوی و شهید آغاسی‌زاده از جهادگران بسیجی هشت سال دوران دفاع مقدس هستند.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص داستان سریال «نوشدارو» اظهار کرد: داستان این سریال در مورد تلاش شش نیروی جهاد سازندگی است که در زمان دفاع مقدس در جبهه سنگرسازی می‌‌کردند و در زمان حاضر هم همچنان روحیه جهادی خود را حفظ کرده‌اند و در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.

طاهری همچنین در خصوص دیگر بازیگران سریال «نوشدارو» تصریح کرد: هدایت هاشمی در نقش محمد، سهند جاهدی در نقش سعید، محبوبه بیات در نقش بی‌بی جان، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، ساقی عسگری در نقش عطیه، رز رضوی در نقش سمیه و مهسا روحبخش در نقش حمیده در این سریال حضور دارند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول