اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

نظام سلطه درصدد مأیوس کردن مردم و مسلمانان از اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت‌های ضد اسلامی نظام سلطه و استکبارگفت: ‌نظام سلطه در واقع درصدد مایوس کردن مردم و مسلمانان از اسلام و نظام اسلامی است.

نظام سلطه درصدد مأیوس کردن مردم و مسلمانان از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در همایش مبلغین محرم‌الحرام سال 1434 که در محل دانشکده تربیت مدرس علوم قرآنی مشهد برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های جبهه استکبار و نظام سلطه علیه دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:‌ بر اساس برخی آمارهای عنوان شده،159 مدار تلویزیونی در کل جهان فعالیت می‌کنند که این تعداد 230 ماهواره را پشتیبانی می‌کنند؛ همچنین از این 159مدار، 80 مدار در ایران قابل دریافت است.

وی افزود: ‌این 80 مدار تلویزیونی شرایطی را به وجود آورده که 18 هزار شبکه ماهواره‌ای قابل دریافت است؛ در مجموع 2 هزار شبکه ماهواره‌ای در کشور قابل مشاهده است که هدف این شبکه‌ها به ‌صورت مشترک در کلان مقابله با ارزش‌های دینی، فرهنگ اسلامی ایرانی و سرمایه‌های اجتماعی و هنجار‌های اجتماعی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:‌ از این 2 هزار شبکه ماهواره‌ای، 380 شبکه ویژه موسیقی و‌ آواز و رقص است و همچنین یک‌هزار و 200 شبکه هم در خلال برنامه‌هایشان موسیقی و کنسرت پخش می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین 250 شبکه ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت اومانیسم و لیبرالیسم وجود دارد که عمده هدف آنها بیان این مطلب بوده که خدایی وجود نداشته یا اگر وجود دارد در کلیسا است و اصل هم ثروت ،پول، نسبیت و پوچ‌گرایی است.

گنابادی‌نژاد ادامه داد:‌ از طرفی باید توجه کرد که رژیم صهیونیستی دارای دو ماهواره و 214 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای است؛ در حال حاضر 45 درصد مردم تهران امکان استفاده از ماهواره را دارند که زیر پنج درصد از آنها از برنامه‌های علمی استفاده می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به نقش محوری و حائز اهمیت روحانیت در عرصه تبلیغ گفت:‌ در همین راستا روحانیت نقش ویژه‌ای دارد چرا که دشمنان اسلام و نظام تنها در عرصه رسانه این حجم گسترده فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: بنابراین باید گفت که ماهواره مسلمانان نیز ظرفیت‌های دینی، بومی و سنتی همانند شبکه‌های روزه محرم و صفر، دعاهای کمیل و ندبه و عزاداری‌ها است که البته بسیار هم فراگیر هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مراسم عزاداری‌ها و روضه‌ها را، ماهواره‌های در دست دین و دیانت عنوان کرد و متذکر شد: در هر خط مقدم جبهه فرهنگی اگر طلبه فاضل، بسیجی و کارآمد و با اخلاص و ارزشی وجود نداشته باشد، آن جبهه به طور تمام  نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: همواره از بعد از انقلاب شاهد بودیم که در تمام محدودیت‌ها، تنگناها و غیره مردم بیشترین اعتماد را به روحانیت داشتند.

گنابادی نژاد با طرح این سئوال که در عاشورا روحانیون چه باید بیان کنند، اظهار کرد:‌ در ایام عاشورا باید روحانیون و علما ارزش ها و درس‌های عاشورا را با ارزش های عاشورایی امروز برای مردم تطبیق دهند و از طرفی جبهه حق وباطل را شناخته و به مردم معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد:‌ امروز تدبیر نظام سلطه این است که مردم و مسلمانان را از دین اسلام و نظام اسلامی مایوس کند که در این راه روحانیون باز هم همانند این دوران 30 ساله نقش پررنگی و سنگینی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول