اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رابر:

موفقیت‌ها ایران موجب وحشت دنیای سلطه‌ شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی ایران اسلامی موجب ترس و وحشت دنیای سلطه‌گر شده است.

موفقیت‌ها ایران موجب وحشت دنیای سلطه‌ شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، علیرضا مرادی ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش‌آموزان نخبه این شهرستان اظهار داشت: دانش‌آموزان ایران اسلامی با تکیه به توان و هوش ذاتی خود می‌توانند قله‌های بلند دانش و علم را فتح کنند.

وی با بیان اینکه امروز‌ هر ملتی که دارای علم و دانش است، حرف اول را در محاسبات بین‌المللی می‌زند، افزود: اگر روزی حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل افتخار ما بوده، امروز قدم برداشتن و جهاد در راه علم و دانش موجب افتخار ما و پیروزی جبهه حق علیه باطل است.

مرادی بیان داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی ایران اسلامی موجب ترس و وحشت دنیای سلطه‌گر شده است، ترور دانشمندان هسته‌ای، گواه بر این است که آنها از علم ما هراس دارند.

وی تصریح کرد: بنابراین ما نیز با توجه به فرموده امام راحل باید مواضع دشمنان را رصد کنیم و نکاتی را که موجب شادی و ناراحتی آنها می‌شود را بشناسیم و بدانیم آنچه را که دشمنان مورد هجوم خود قرار می‌دهند، موجب ناراحتی آنان است. 

به گزارش فارس در این جلسه چهار نفر از نمایندگان دانش‌آموزان به طرح مشکلات خود از جمله کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی و نبود کتابخانه در مدارس خود پرداختند.

فرماندار رابر نیز در مورد درخواست‌های دانش‌آموزان قول مساعد داد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش‌آموزان نخبه تجلیل و قدر‌دانی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول