اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

آماده کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران هستیم/ منتظر اعلام نیازیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در نور خبر داد و گفت: شهرستان نور آمادگی کمک‌رسانی به شهرستان‌های همجوار را دارد و منتظر اعلام نیاز مدیریت بحران است.

آماده کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران هستیم/ منتظر اعلام نیازیم

عبدالغدیر مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور بیان داشت: درپی بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل در شهرستان‌های همجوار در نخستین ساعات صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور همه دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

فرماندار نور گفت: این جلسه به منظور آمادگی با هرگونه بحران احتمالی ناشی از سیل و آبگرفتگی در سطح شهرستان و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی به ویژه در شهرستان‌های همجوار برگزار شد و تمام نیروهای امدادی، شهرداری‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی در آماده باش قرار دارند تا بنا به نیاز وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: شهرستان نور آمادگی کمک‌رسانی به شهرستان‌های همجوار را دارد و منتظر اعلام نیاز مدیریت بحران استان است تا بر اساس اعلام نیاز در زمینه مورد نظر اقدامات امدادی و کمک‌رسانی را انجام دهد.

مشایخی درباره وضعیت شهرستان نور اذعان داشت: تاکنون به جزء آبگرفتگی معابر و جاری شدن آب‌های سطحی در خیابان‌های شهر که با قطع موقت بارندگی فروکش کرد مشکل خاصی در شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول