اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

مسئولان به وضع معیشت مردم توجه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان به وضع معیشت مردم توجه داشته‌ باشند و برای بهبود این وضعیت و گره‌گشایی از مشکلات آن برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان به وضع معیشت مردم توجه کنند

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی بسیاری از مردم در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند و فشار اقتصادی به آنان باعث شده تا از نظر معیشت در مشکل باشند و مسئولان باید به این موضوع توجه بیشتری کنند.

وی با اولویت قائل شدن به ضرورت حل مشکل اقتصادی کشور، تاکید کرد: در شرایط کنونی مشکل اقتصادی کشور باید حل شود و روا نیست کسی در چنین شرایطی به مسائل حاشیه‌ای بپردازد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت ایران است، تاکید کرد: ایران اسلامی وزنه‌ای سنگین در جامعه بین‌المللی و الگویی برای سایر کشور است و به این دلیل است که دشمن تلاش دارد تا فشارها را بر ایران افزایش دهد زیرا از الگو شدن ایران برای سایر ملت‌ها هراس دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از طرح‌های تنش‌زا پرهیز کرد، افزود: در شرایط کنونی وحدت بین مسئولان می‌تواند مشکلات را حل کند و باید در این راستا همه تلاش کنند.

پاپی‌زاده با تاکید به اینکه باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مسئولان متحد باشند، تاکید کرد: برای مقابله با خدعه‌های جدید دشمن باید با هم متحد باشیم چرا که اگر تفرقه‌ای بین مسئولان باشد دشمن از آن استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سال 1391 سال تولید ملی است و اگر در راستای تحقق شعار سال گام برداریم و از حاشیه‌ها دوری کنیم مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول