اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شرط فراهم‏‌سازی مقدمات لازم

بزرگ‏ترین پیست اتومبیل‏رانی شرق تهران احداث می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند از احداث بزرگ‏ترین پیست اتومبیل‏رانی شرق استان تهران به شرط فراهم‌‏سازی مقدمات لازم خبر داد.

بزرگ‏ترین پیست اتومبیل‏رانی شرق تهران احداث می‏شود

محمود قیدی امروز در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این پیست اتومبیل‏رانی در منطقه «جابان» از بخش مرکزی شهرستان دماوند احداث می‏شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیستی مختص فعالان رشته موتور کراس در منطقه «تیزاب» دماوند وجود دارد اما قصد این هیئت نگاهی ویژه به هر دو بخش اتومبیل‏رانی و موتورسواری است.

قیدی اضافه کرد: در دنیای تجارت، توریسم در انواع مختلف آن در کشورهای جهان روندی رو به توسعه را در پیش گرفته است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند افزود: در این بین، کارشناسان حوزه گردشگری یکی از اشکال توریسم را در جنبه‏‌های ورزشی این صنعت تعریف می‏کنند.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند نیز به دلیل برخورداری از مواهبی نظیر آب و هوایی مطبوع، مسیرهای آزادراهی مناسب، نزدیکی به پایتخت و از همه مهم‏تر مردمی میهمان‌‏نواز، ظرفیت بالقوه‏ای برای تبدیل به نقطه هدف توسعه توریسم ورزشی دارد.

قیدی اضافه کرد: از این رو، یکی از اهداف مدنظر هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند ایجاد پیستی چندمنظوره برای پرداختن به انواع رشته‌‏ها در زمینه موتور و اتومبیل است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند افزود: در حال حاضر مقدماتی نظیر رایزنی با برخی مسئولان برای اختصاص زمین مورد نیاز انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و همچنین اعضای شورای اسلامی روستای جابان از این مهم استقبال کرده‌‏اند.

قیدی اضافه کرد: بخش خصوصی نیز می‏تواند کمک بزرگی در این زمینه محسوب شود؛ از این رو، درصدد ورود و حضور سرمایه‏‌گذاری این بخش نیز هستیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند افزود: احداث بزرگ‏ترین پیست اتومبیل‏رانی شرق استان تهران طرحی زمان‏بر است و نیاز به کمک و حمایت مادی و معنوی مسئولان و مردم در این زمینه به شدت احساس می‏شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول