اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا:

جمهوری اسلامی ایران مرکز تولید انرژی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا گفت: جمهوری اسلامی ایران مرکز تولید انرژی در جهان و الهام‌بخش جریانات بیداری اسلامی است.

جمهوری اسلامی ایران مرکز تولید انرژی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین یکتا عصر امروز در جمع اعضای کانون های جوانان رضوی سراسر کشور در نشست هم‌اندیشی اعضا در مشهد بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: موج بیداری اسلامی به مرور بخش اعظم کشورها را دربر خواهد گرفت و جهانیان از جمهوری اسلامی ایران انتظار جامعه اسلامی مقتدر و علمی همراه با زیرساخت‌های محکم دینی و گفتمان محور دارند.

وی ادامه داد: بر همین اساس آماده‌سازی جوانان و تهیه خوراک فرهنگی برای آنان و همچنین شبکه‌سازی و گردآوری جوانان از محورهای اقدامات این حوزه محسوب می‌شود.

یکتا عقول و قلوب جوانان را به عنوان سنگری معرفی کرد که باید به فتح آن کمر بسته شود و اظهار داشت: برنامه‌‌ریزی مناسب کارشناسی شده و مطالعه محور که بر اساس نیاز جوان طرح‌ریزی شده است، می‌تواند در جذب جوانان به عنوان محافظان دین و نظام مثمر ثمر واقع شود.

وی بزرگ‌ترین خطای تاریخی دشمن را نبرد در نقطه‌ای دانست که فتح آن غیر ممکن است و اظهار داشت: نشانه رفتن قلوب و عقول جوانان جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین اشتباهات تاریخی دشمن محسوب می‌شود.

یکتا ادامه داد: باید بتوانیم به مخاطبان و به ویژه به جوانان بر اساس مطالعات دقیق، رصد و شناسایی وضعیت جغرافیایی مخاطبان خوراک فرهنگی و برنامه‌ای ارائه دهیم.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا ادامه داد: باید ضمن شبکه‌سازی و دسته‌بندی جوانان در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف، برای تک تک مخاطبان بر اساس نیاز و توانایی آنان برنامه‌ریزی شود و بر همین اساس شبکه‌سازی جوانان و طراحی اتاق فکر جنگ نرم استان‌ها را شکل گیرد.

وی تعداد نفرات شرکت‌کننده در جشن‌های زیر سایه خورشید را حاصل اهمیت عنوان کرد و گفت: اهمیت برگزاری چنین جشن‌ها و مراسم معنوی و مذهبی به اثراتی است که در قلوب مخاطبان ایجاد می‌شود.

یکتا در ارتباط با راهکارهای پیشنهادی برای برگزاری موفق‌تر و مؤثرتر جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید گفت: برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید باید به صورت ملی طراحی و پشتیبانی شده و به صورت استانی مدیریت و برگزار شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسب و در شأن این جشن‌ها را به پاتوق دائمی علی ابن موسی‌الرضا (ع) تبدیل و شرایط را برای رویش نسل جوان پرنشاط و پرطراوت انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول