اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 آبان ماه برگزار می‌شود

دومین جشنواره فرهنگی هنری 25 در ساری

خبرگزاری فارس: فرماندهی پایگاه بسیج صداو سیمای مازندران گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری 25 روز چهارشنبه 24 آبان ماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

دومین جشنواره فرهنگی هنری 25 در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بهرام دارابی فرماندهی عصر امروز  در جمع خبرنگاران گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری 25 روز چهارشنبه 24 آبان ماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی ارسال بیش از 130 اثر در بخش فیلم کوتاه و ارسال قابل توجهی در سایر بخش‌ها را از ویژگی خاص این جشنواره دانست و بیان داشت: استقبال بی‌نظیر هنرمندان و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر از شاخص‌های اصلی این جشنواره بوده که بیش از 130 اثر فیلم کوتاه و آثار متعدد و قابل توجهی در سایر بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دارابی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره جذب جوانان هنرمند در تقابل با جنگ نرم دشمن با خلق آثار هنری است که خوشبختانه پویایی و حضور فعال هنرمندان  با ارسال آثار فاخر به این جشنواره نشان از ولایتمداری هنرمندان استان است.

وی تصریح کرد: دومین جشنواره فرهنگی هنری 25 با مشارکت سپاه کربلا و صدا و سیمای مازندران و پایگاه بسیج شبکه تبرستان در بخش‌های فیلم کوتاه، عکس، کاریکاتور، فیلم‌نامه و... چهارشنبه 24 آبان ماه در سالن مرحوم هراتی برگزار می‌شود که به برگزیدگان لوح و هدایای نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول