اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

ساماندهی بیش از 1100 هیئت مذهبی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: یک‌هزار و 140 هیئت مذهبی در استان بوشهر ساماندهی شده است.

ساماندهی بیش از 1100 هیئت مذهبی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هیئت‌های مذهبی با آیت‌الله صفایی امام جمعه بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های این اداره را در راستای تعظیم و تکریم ماه‌های محرم و صفر تشریح کرد.

موسوی‌نیا تشکیل بانک اطلاعاتی، شناسنامه‌دار کردن و ساماندهی یک‌هزار و 140 هیئت مذهبی استان، برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری 10 همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان را بخشی از برنامه‌های اداره کل تبلیغات در ماه محرم دانست.

وی تصریح کرد: چاپ فصل‌نامه طلوع با موضوع محرم در استان منطبق با نظرات نماینده مقام معظم رهبری در استان، توزیع روحانیون بر اساس اطلس فرهنگی دینی و آمایش سرزمینی و تدوین طرح آئین‌نامه عزاداری و سوگواری در شورای فرهنگ عمومی از اقدامات انجام شده در اداره کل تبلیغات اسلامی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر ضرورت روحانی محور بودن مراسم به جای مداح محوری خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلاتی برای اسکان و ایاب و ذهاب روحانیون اعزامی، دعوت از 10 روحانی متخصص در ایام سوگواری، شناسائی رابطان فرهنگی در روستاها، شناسنامه‌دار کردن میزبانان روحانیون، تشکیل شوراها و اسکان در دفتر تبلیغات اسلامی و فعال کردن هیئت‌ها در پی بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت به کار‌گیری اقتصاد مقاومتی و استفاده از امکانات خیرین برای برگزاری مراسم مذهبی ماه‌های محرم و صفر از جمله محورهای برنامه‌های اداره کل است.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر و عادل جاسمیان‌فرد، دبیر شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای برگزاری منسجم‌تر و کیفی‌تر مراسم محرم گزارشی از فعالیت‌های شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان بوشهر ارائه دادند.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول