اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

زنان در غرب ابزار رونق اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه زنان در نظام اسلامی، از زنان در غرب به عنوان ابزاری برای رونق اقتصادی و دستیابی به منافع شخصی یاد کرد.

زنان در غرب ابزار رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با بانوان شاغل در ادارات استان در سنندج به تفاوت اساسی بین دیدگاه‌های غربی و مکتب اسلام نسبت به زنان و خانواده اشاره و اظهار کرد: در غرب بیشتر به ظاهر خانواده نگاه می‌شود و روح و معنویات معنایی ندارد.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، مکتب اومانیسم انسان‌محور بوده و برنامه‌های زندگی را تنها با اهداف راحت‌طلبی و خوشگذرانی تنظیم می‌کنند و اصل انسانیت و شخصیت در این مکتب نادیده گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: زمانی که اروپا نیاز به کار و تلاش داشت از زنان به عنوان ابزاری برای رونق بازار و کسب درآمد استفاده می‌کرد کما اینکه اکنون نیز زنان در غرب مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه جایگاه زنان و خانواده در ایران اسلامی را جایگاهی والا توصیف کرد و با بیان اینکه زن و مرد در نظام اسلامی با هم برابر هستند، گفت: محدودیتی برای رشد برابری زن و مرد از منظر دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی زن و مرد را مکمل یکدیگر دانست و با یادآوری تاکید اسلام بر تشکیل خانواده‌ای بر مبنای دستورات اسلام، افزود: ارزش زن و مرد به کامل شدن آنان با وقوع سنت حسنه ازدواج است که ماحصل آن تربیت فرزندانی صالح و متناسب با ارزش‌های دین اسلام خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان همچنین با یادآوری اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی، گفت: زنان و خانواده‌ها می‌توانند ایران اسلامی را برای عبور از این پیچ بحران یاری دهند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که اعمال آنها بر اساس ظلم و خشونت و تجاوز صورت می‌گیرد اما بیشترین ترس آنها از پیشرفت ایران و متضرر شدن خود از این جریان است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: آنها مسائل هسته‌ای، حقوق بشر و دموکراسی را دستاویز خود برای اعمال تحریم‌ها قرار داده‌اند در حالی که خود آنها اعلام می‌کنند که ایران اسلامی در زمینه هسته‌ای انحراف ندارد.

وی در پایان تمامی این موارد را نشان از ترس آنان از پیشرفت ملت خواند و گفت: خداوند چنان عظمت و عزتی را نصیب این ملت کرده است که دشمنان همواره ترس و واهمه پیشرفت ایران را در دل دارند و این منجر به سرانجام بدی برای آنان خواهد شد.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول