اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

اعتبار توسعه بخش کشاورزی همدان 80 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان اعتبار امسال در توسعه بخش کشاورزی را 80 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با افرادی که در انجام مسئولیت‌ها کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

اعتبار توسعه بخش کشاورزی همدان 80 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی همدان اظهار کرد: شهرستان همدان دارای پتانسیل مطلوبی در بخش کشاورزی است و اگر در نظر داریم به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی جامه عمل بپوشانیم باید مسائل و مشکلات موجود را در کارگروه‌های مربوطه برطرف کرده و تا حدی خود را از قید آیین‌نامه‌های موجود رها کنیم.

وی اعتبار امسال در توسعه بخش کشاورزی را 80 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 20 درصد از این اعتبار به سرمایه در گردش کشاورزی کمک می‌کند و 30 میلیون تومان سرانه اشتغال نیز به 50 میلیون تومان ارتقا یافته است در حالی که ما هنوز در اعتبارات سال گذشته دچار مشکل هستیم.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: این تسهیلات می‌تواند زمینه اشتغال جوان‌های بیکار را فراهم کرده و باز کردن این گره در دست ما قرار دارد، بنابراین با افرادی که در انجام مسئولیت‌های خود کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

وی نتایج به دست آمده از کارگروه‌ها را بسیار مهم‌تر از تعداد تشکیل آن عنوان کرد و گفت: به منظور برطرف شدن مشکلات موجود در بخش کشاورزی مدیران دستگاه‌های جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، بانک‌های عامل و منابع طبیعی ملزم هستند تا در روز چهارشنبه 24 آبان ماه با دارا بودن ریزمشکلات طرح‌های موجود در بخش کشاورزی به صورت تفکیک شده در جلسه فرمانداری حضور یابند.

قهرمانی‌مطلق بیان کرد: بانک‌های عامل نیز موظف هستند طی 24 ساعت آینده نام و جزئیات مشکلات پرونده‌های معرفی شده برای دریافت تسهیلات را به منظور کاهش مشکلات موجود به فرمانداری ابلاغ کنند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان نیز گفت: از تعداد 478 طرح مصوب شده در ستاد اجرایی شهرستان همدان 217 طرح با اعتبار حدود 27 میلیارد و 900 میلیون تومان در ستاد اجرایی استان به تصویب رسیده و 155 نفر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 360 میلیون تومان با اشتغالزایی 188 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

جواد رشیدی تعداد مصوبات بانکی را 72 طرح عنوان کرد و افزود: از این تعداد 58 طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان بیان کرد: 43 طرح نیز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 199 میلیون تومان توسط بانک در حال بررسی و احراز صلاحیت است که از این تعداد 28 نفر معرفی به ابلاغ شده است.

وی در پایان گفت: 40 طرح نیز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان عودت قطعی داده شده‌اند.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول