اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بویین زهرا:

تقویت بنیان خانواده در کاهش جرایم مؤثر است

خبرگزاری فارس: دادستان شهرستان بویین زهرا گفت: خانواده مهم‌ترین نهاد تربیتی فرزندان است که با تقویت و تحکیم بنیان آن می‌توان بسیاری از جرایم را کاهش داد.

تقویت بنیان خانواده در کاهش جرایم مؤثر است

کاظم میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های بسیاری متوجه خانواده‌ها و به ویژه جوانان است و در این راستا لازم است تا نهاد‌های فرهنگی فعال شده و به مقابله با این ناهنجاری‌ها بپردازند، اظهار کرد: خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد در تربیت فرزندان قرار دارد و والدین لازم است برای دوری فرزندان خود از آسیب‌ها و آفت‌های اجتماعی در راستای تقویت پایه‌های خانواده تلاش کنند.

دادستان شهرستان بویین زهرا با اشاره به سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در عرصه مقابله با جنگ نرم افزود: تمام مسئولان و دلسوزان نظام باید برای تحقق دستورات و فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب همت و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان و به ویژه ابزار فرهنگی غرب در دوره کنونی اصل دین، اعتقادات و باور‌های تمام خانواد‌ه‌های ایرانی را مورد تهاجم قرار داده و در حوزه تخریبی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی سازنده به خانواده‌ها و آگاه‌سازی آنان نسبت به شبیخون غرب باید در سرلوحه کار‌ها قرار داشته باشد.

دادستان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در جامعه اسلامی تلاش برای پویایی و تعالی فرهنگی در زمره تمام کار‌ها و مسئولیت‌ها قرار دارد.

میرزایی بیان کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ دین‌مداری در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی از جمله نیاز‌هایی است که می‌تواند موجب تحول و ایجاد ساز و کار‌‌های بهتر فرهنگی شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش زندان‌ها هیچ‌گاه برازنده و مناسب جامعه اسلامی نبوده و لازم است برای کاهش جرایم تلاش شود، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خودباور ایران اسلامی امروز مظهر اراده و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که وظیفه داریم از این ظرفیت‌ها و نیرو‌ها استفاده کنیم.

داستان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مدیریت فرهنگی نیاز مهمی است که در جامعه به خوبی احساس می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه گسترش برنامه‌های دینی در جامعه وقوع جرم را به طور چشم‌گیری کاهش داده و سبب پیشرفت می‌شود، بیان کرد: امیدواریم که با تهیه برنامه دقیق و ارائه فعالیت‌های فرهنگ و مذهبی بتوانیم در مسیر تحقق رسالت‌های دین مبین اسلام در جامعه و به ویژه در خانواده گام برداریم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول