اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تشکل‌های دانشجویی به حزب و جریان وابسته نشوند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی باید در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود مستقل عمل کرده و به هیچ حزب و جریانی وابسته نباشند.

تشکل‌های دانشجویی به حزب و جریان وابسته نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی نوروزی بعد از ظهر امروز در نشست تشکل‌های سیاسی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه وابستگی به حزب و جریان برای تشکل‌های دانشجویی خطرناک است و استقلال آنان را از بین می‌برد اظهار داشت: امروز دانشجویان از فعال‌ترین گروه‌ها در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هستند که باید توجه به آرمان‌های نظام و انقلاب را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه حرکت تشکل‌های دانشجویی بدون توجه به آرمان‌های نظام موجب خدشه‌دار شدن به نظام می‌شود تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی نقش بسیار مهمی در صیانت از ارزش‌ها و هویت ملی ایران اسلامی دارند و از آنجا که امروز دشمنان این مرز و بوم، جوانان و دانشجویان را هدف حملات خود قرار داده‌اند می‌طلبد با بصیرت و آگاهی حرکت کرده و در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه حرکت در مسیر فکری حضرت امام خمینی(ره) تقویت روحیه انقلابی، ایثارگری و ایمان را در جوانان به دنبال دارد گفت: در شرایط امروز کشور دانشجویان باید پر تحرک‌تر از گذشته در چارچوب نظام حرکت کرده و گوش به فرمان ولایت باشند تا از آسیب‌ها در امان بمانند.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی نیز گفت: امروز دانشجویان ایران اسلامی با فتح قله‌های علم و دانش موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

فرهاد اسکندری ادامه داد: دانشجویان نباید در راه کسب علم از معنویت غافل شوند و توجهی به تقوا نکنند، چرا که علم بدون تقوا هیچ ارزشی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی دانشجویان به معنویت خاطر نشان ساخت: دانشجو همواره به عنوان جمعیت دانا، پیشرو و تحول‌آفرین و تاثیرگذار در جامعه مطرح بوده و به عنوان الگوی سایر مردم خودنمایی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌مقدم مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی نیز به رسمیت شناختن تنوع سلیقه در دانشگاه‌ها و تجهیز تشکل‌های دانشجویی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز را موجب تنوع، شکوفایی اندیشه‌ها و شکل‌گیری جریان‌های درست فکری دانست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول