اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سینما بهمن اهواز:

مشکل مرکز آموزش حوزه هنری با معاوضه حل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر سینما بهمن اهواز معاوضه املاک حوزه هنری و بنیاد مستضعفان را راه حلی برای جلوگیری از تعطیل شدن مرکز آموزش حوزه هنری خوزستان عنوان کرد.

مشکل مرکز آموزش حوزه هنری با معاوضه حل می‌شود

روح الله شادبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به تعطیلی مرکز آموزش حوزه هنری خوزستان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از سینماهایی که مالکان آن‌ها از کشور رفته بودند به صورت امانی در اختیار نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان و حوزه هنری قرار گرفت تا آن‌ها مدیریت این سینما‌ها را تا زمانی که مالک قانونی آن‌ها ادعای مالکیت نکرده‌اند برعهده داشته باشند اما پس از آن حکمی صادر شد تا سینما‌ها زیرنظر حوزه‌های هنری اداره شوند.

وی ادامه داد: سینما اکسین اهواز نیز به همراه پارکینگ جزء مملوکات حوزه هنری است اما طبقه فوقانی این سینما جزء مشاعات بوده و بنیاد مستضعفان ادعای مالکیت آن را دارد.

شادبخت تصریح کرد: البته این مشکل با مصالحه و در ‌‌نهایت معاوضه املاک قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز آموزش حوزه هنری خوزستان، واقع در طبقه دوم سینما اکسین اهواز، روز گذشته با شکایت و تصرف بنیاد مستضعفان، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مرکز آموزش حوزه هنری خوزستان واقع در بالکن شماره 2 سینما اکسین اهواز است که تا چند وقت اخیر، محل حوزه هنری استان بوده و با انتقال حوزه هنری استان به ساختمان جدید، این محل به مرکز آموزش اختصاص یافت.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول