اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات دسته یک

نفت اهواز با بازیکنان بومی راهی مسابقات می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم پینگ پنگ نفت اهواز از آمادگی این تیم برای اعزام به مسابقات دسته یک خبر داد و گفت: پینگ پنگ نفت با بازیکنان بومی خود راهی مسابقات می‌شود.

نفت اهواز با بازیکنان بومی راهی مسابقات می‌شود

محمود ساکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با وجودی که بیش از نیمی از سال سپری شده اما هنوز تاریخ دقیق مسابقات باشگاهی دسته یک بزرگسالان کشور اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: پیش از این اعلام شده بود رقابت‌های لیگ برتر از بیست و پنجم همین ماه برگزار ‌می‌شود و طی نامه‌ای زمان آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور به تیم‌ها اطلاع داده خواهد شد.

ساکیانی بیان کرد: با این وجود، بازیکنان ما در حال تمرین هستند تا برای حضور در این رقابت‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: قرار نبود برای بستن تیم، انتخابی در کار باشد اما به دلیل بعضی اعتراض‌ها و بنا به درخواست مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی نفت مجبور شدیم که مسابقات انتخابی برگزار شود و 12 نفر را برای تیم بزرگسالان نفت انتخاب کنیم.

وی با اشاره به نتایج این تیم در سال گذشته و کسب مقام سوم در مسابقات دسته یک، گفت: سال 90 تنها از یک بازیکن غیر بومی استفاده کردیم که آن بازیکن هم تاثیر چندانی در آن رقابت نداشت، به همین دلیل با هماهنگی فریدون آرامش رئیس هیئت پینگ پنگ نفت اهواز امسال تنها از بازیکنان بومی استان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم بزرگسالان نفت اهواز ادامه داد: امسال وضعیت بودجه هم زیاد خوب نیست، هر سال چند بازیکن ملی پوش به خدمت می‌گرفتیم اما امسال به دلیل مشکلات مالی توانایی این کار را نداریم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول