اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان خبر داد

اختصاص 800 میلیون ریال به مرمت بقعه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از اختصاص 800 میلیون ریال در راستای مرمت و بازسازی بقعه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان خبر داد.

اختصاص 800 میلیون ریال به مرمت بقعه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید یزدانی ظهر امروز در نشست بررسی طرح توسعه بقعه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان و ساماندهی گلزار 74 شهید معزز این امامزاده بیان کرد: تاکنون 800 میلیون ریال در راستای مرمت و بازسازی این امامزاده هزینه شده است.

وی خواستار مشارکت اعضای جلسه در تکمیل این طرح بزرگ شد.

ربیع داودی، نماینده هیئت امنای امامزاده علی اشرف(ع) سمنان نیز ضمن تقدیر از فرماندار سمنان و دستگاه‏های اجرایی در پیگیری طرح توسعه امامزاده و ساماندهی گلزار شهدا گفت: مردم منطقه‏های محلات و زاوقان ارادت خاصی به این امامزاده داشته و برنامه‏های معنوی و مذهبی مهمی برای اقشار مختلف در این مکان مقدس برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‏ها با استقبال مردم روبه‏رو شده و درخواست‏های زیادی در این زمینه به هیئت امنای امامزاده رسیده است، خواستار توجه بیشتر به این امامزاده شد.

در این جلسه مقرر شد تا نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه امامزاده، تغییر کاربری، تملک زمین‏های اطراف امامزاده و بازسازی گنبد آن اقدامات لازم از سوی دستگاه‏های ذی‏ربط صورت پذیرد.

به گزارش فارس؛ متأسفانه مدت‏هاست که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بر روی اینکه چگونه و چه کسی باید این فضا را ساماندهی کند، دچار اختلاف هستند.

هر دو اداره‌کل، مسئله را به گردن هم می‏اندازند و در راه ساماندهی این اتاقک‏ها و قبور مشکل‏تراشی می‏کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول