اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سمنان خبر داد

اجرای برنامه‏های توانمندسازی و تحکیم خانواده در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: این نهاد در زمینه ایجاد خانواده‏های سالم با اجرای برنامه‏های مختلف توانمندسازی، کارانگیزی و تحکیم خانواده گام برمی‏دارد.

اجرای برنامه‏های توانمندسازی و تحکیم خانواده در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نجفعلی انتظاری صبح امروز در همایش تجلیل از 100 نفر از مادران موفق زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان سمنان توانمندسازی خانواده‏ها را از اهداف مهم این نهاد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان اضافه کرد: جامعه سالم با وجود خانواده سالم تحقق می‏یابد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان نیز برای تحقق این مهم با تمام تلاش در زمینه ایجاد خانواده‏های سالم با اجرای برنامه‏های مختلف توانمندسازی، کارانگیزی و تحکیم خانواده گام بر می‏دارد.

حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان نیز ضمن گرامیداشت روز خانواده، با اشاره به آیاتی از قران کریم در زمینه رخدادهای مذهبی روز 24 و 25 ذی‏الحجه و نزول آیات قرآن در شأن و جایگاه انسان سخن گفت.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان سمنان نیز با خواندن پیام سرپرست کمیته امداد مرکز به مناسبت روز خانواده، به نقش مادران در ایجاد نشاط و شادابی در محیط خانواده اشاره کرد.

قربانعلی حسن‏آبادی تصریح کرد: زنان توانمند در عزت و تقویت بنیان خانواده نقش مهمی دارند.

وی اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده را از جمله برنامه‏های واحد فرهنگی در راستای برنامه‏ریزی برای شناسایی و تقویت بنیان خانواده دانست.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان مشارکت فعالانه مادران در زمینه اجرای طرح فلاح، پایبندی به اعتقادات مذهبی، ولایت‏مداری، توجه به تحصیل فرزندان و ترغیب بی‏سوادان در امر سوادآموزی را از ملاک‏های مادران موفق یاد کرد.

در این همایش با حضور مدیران کمیته امداد شهرستان‏های سمنان و گرمسار و کارشناسان استانداری و آموزش و پرورش استان سمنان از مادران شرکت‏کننده تجلیل شد.

این همایش در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان سمنان برگزار شد و از هشت مادر موفق به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول