اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر رقابت‌های کاراته کشور

تیم‌های کاراته قزوین دیدارهای خود را واگذار کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: تیم‌های کاراته استان قزوین در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را واگذار کردند.

تیم‌های کاراته قزوین دیدارهای خود را واگذار کردند

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده است در هفته سوم و چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان خود تن به شکست داد.

وی افزود: تیم هیئت کاراته تاکستان در دیدار نخست خود با نتیجه 24 بر 4 مغلوب تیم فولاد مبارکه سپاهان شد و در بازی دوم با نتیجه 14 بر 13 بازی را به تیم ایران پارسا واگذار کرد.

داوری عنوان کرد: کاراته‌کاهای تاکستانی در هفته‌های اول و دوم این مسابقات نیز مقابل تیم‌های گاز زنجان و شهدای الوند بازی‌های خود را واگذار کرده بودند.

دبیر هئیت کاراته استان با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در سالن مجموعه کبکانیان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان با این نتایج در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان هیئت کاراته قزوین در دیدارهای هفته سوم خود در جریان برگزاری لیگ باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان تن به شکست دادند، افزود: در هفته سوم رقابت‌های لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور جام جوانه‌ها تیم هیئت کاراته قزوین مقابل تیم هلال احمر قرار گرفت که در پایان با نتیجه 18 بر 10 مقابل این حریف تن به شکست داد.

داوری عنوان کرد: تیم هیئت کاراته جوانان قزوین نیز در لیگ جوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان، مقابل تیم سپاه روح‌الله با نتیجه 20 بر 9 مغلوب شد.

وی افزود: رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور با حضور بیش از 30 تیم برگزار می‌شود.

دبیر هئیت کاراته استان با اشاره به آمادگی تیم‌های کاراته استان در لیگ‌های کشوری خاطرنشان کرد: گرچه کاراته‌کاهای استان در بخش کاتا مقابل رقیبان خود به برتری می‌رسند اما متأسفانه با توجه به اینکه در بخش کومیته ورزشکاران مناسب نداریم و در این مسابقات حاضر نیستیم به همین خاطر در برخی از مسابقات بازنده می‌شویم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول