اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اواخر وقت امروز

خوزستان بارانی می‌شود

خبرگزاری فارس: استان خوزستان به‌دنبال جریانات جوی و همزمان با افزایش ابر از اواخر وقت امروز بارانی می‌شود.

خوزستان بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهرستان آبادان که چند روزی‌ است شاهد هوای خنک است از روز گذشته با افزایش رطوبت و دما مواجه بوده و تمنای باران را می‌کشد.

در همین راستا رئیس اداره هواشناسی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بیشترین میزان دمای هوای شهرستان 37 و کمترین آن 22 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای کنونی هوای آبادان 22 درجه سانتیگراد است، افزود: دمای هوای منطقه نسبت به روز گذشته با سه درجه افزایش مواجه است.

سعید ابراهیمیان با اشاره به رطوبت هوا عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته، حداکثر رطوبت شهرستان 79 و حداقل آن 16 درصد است، همچنین رطوبت فعلی 66 درصد گزارش شده است.

 

وی با اشاره به پیش‌بینی هوای آبادان اضافه کرد: به دنبال جوی شدن جریانات و همزمان با تقویت قابل ملاحظه سیستم ناپایدار لایه میانی جو، انتظار افزایش ابر از امروز و آغاز بارندگی از اواخر وقت و تداوم آن تا اواخر روز سه‌شنبه در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی آبادان تصریح کرد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا غرب، سرعت باد 15 تا 35 کیلومتر در ساعت، دید افقی چهار تا هفت کیلومتر و ارتفاع موج بین یک تا سه پا گزارش شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول