اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران مازندران هشدار داد

هوای مازندران از فردا بارانی می‌شود/ امدادگران در آماده‌باش هستند

خبرگزاری فارس: مدیریت بحران مازندران از وضعیت نامناسب جوی از سمت غرب به شرق مازندران هشدار داد.

هوای مازندران از فردا بارانی می‌شود/ امدادگران در آماده‌باش هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مدیریت بحران مازندران از وضعیت نامساعد هوا در مازندارن خبر داد.

در این اطلاعیه بیان شد: بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق در روز یکشنبه ابتدا از سمت غرب استان شروع و سپس تا بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی استان نیز کشیده می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه بیان شد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با تقویت جریانات شمالی بر شدت بارش‌ها نیز در سطح استان اضافه می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان شد: دمای هوا بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر نیز در این روزها طوفانی است و در این مدت شاهد آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان هستیم.

مدیریت بحران مازندران در ادامه این اطلاعیه به همشهریان مازندرانی تاکید کرد: در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به ویژه در شب و در هنگام بارندگی‌های شدید با رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاعات درست از مسیر حرکت کنند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شد: از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری جدا خوداری شود.

در ادامه اطلاعیه مدیریت بحران خطاب به ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه‌گیری کنند.

مدیریت بحران مازندران خطاب به نیروهای امدادی و خدماتی توصیه کرد آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی مانند گذشته در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول