اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

حفظ آرمان‌های شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حفظ آرمان‌های شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است.

حفظ آرمان‌های شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بهرام حسینی مطلق ظهر امروز در یادواره شهدای اقتدار در کرج اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و مردانگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی کشور عراق از سوی تمام کشورها حمایت می‌شد اما ایران اسلامی با تکیه بر خداوند و نیروهای مردمی توانست پیروز میدان باشد.

این مسئول تأکید کرد: امروز نوجوانان و جوانان کشور باید با حفظ آرمان‌های انقلاب و رزمندگان اسلام برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور تلاش کنند و توطئه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد با دشمن بسیار سخت‌تر از گذشته است، افزود: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

حسینی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از نوجوانان و دانش‌آموزان با رها کردن درس و کلاس مدرسه به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به نبرد با دشمن پرداختند.

وی تأکید کرد: نسل امروز نیز باید در سنگر علم و دانش برای پیشرفت کشور تلاش کرده و از بسیاری از کشورها پیشی گیرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را دچار خدشه کنند بلکه باید با پاسداشت خون شهدا و تکریم از خانواده آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حسینی مطلق گفت: دشمن هر چه تلاش کند نخواهد توانست آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کند چرا که ایران اسلامی دارای نوجوانان و جوانانی ولایی است که هرگز آرمان‌های بزرگ خود را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول