اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

نظام پیشنهادها به عنوان اتاق فکر سازمان‏ها جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تاکید کرد: در برهه کنونی، بسیار لازم است تا نظام پیشنهادها به عنوان اتاق فکر سازمان‏ها جدی گرفته شود.

نظام پیشنهادها به عنوان اتاق فکر سازمان‏ها جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده ظهر امروز در ششمین نشست کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان بیان داشت: نظام پیشنهادها به نوعی اتاق فکر محسوب شده و تعاون فکری افراد در راستای کسب موفقیت گروهی است.

وی با عنوان اینکه این سیستم نظام همکاری فکری و عملی کارکنان یک مجموعه کاری با سطوح مختلف سازمانی است، گفت: هم‏فکری و هم‏اندیشی برای رسیدن به اهداف سازمان و ارتقای بهره‏‏وری از مهم‏ترین ویژگی‏های فعالیت نظام پیشنهادها به شمار می‏‏رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: این نظام مدیریتی به لحاظ ویژگی‏ها و نتایج موثر و مثبت خود، بستر مناسبی را برای شکوفایی استعدادها و پرورش توانایی‏های بالقوه کارکنان فراهم می‏آورد.

در ادامه این نشست، پیشنهادهایی از جمله مکانیزه کردن اعلام شرایط و قراردادها، یک‏پارچه‏سازی دفاتر جامع خدمات ارتباطی، تغییر نام سیستمی مشترکان، بهسازی روشنایی مسکن مهر و فعال‏سازی سامانه اختصاصی در پرداخت قبوض برق مطرح شده از سوی اویس ذوالفقاریان، علی جهانشاهی و مسعود مداح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهادهای مصوب برای اجرا به واحدهای ذی‏ربط ارائه شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول