اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان خبر داد

دستگیری اغفال‌کننده دختران جوان جویای کار در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان از دستگیری فردی با نیت پلید اغفال دختران جوان جویای کار با شیوه درج آگهی استخدام در نیازمندی روزنامه‌ها خبر داد.

دستگیری اغفال‌کننده دختران جوان جویای کار در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس همدان، علی‌اصغر خرم‌روی اظهار داشت: خانمی غیر بومی با مراجعه به اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان بیان داشت که به دلیل نیاز مالی برای ادامه تحصیل، درصدد یافتن شغل از طریق آگهی‌های استخدام در قسمت نیازمندی روزنامه‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این خانم با تماس با شماره‌ای که در یکی از آگهی‌های استخدامی نیازمندی روزنامه‌های همدان چاپ شده بود با کارمندی از آن اداره که خود را مدیر شرکت معرفی کرده بود صحبت می‌کند و آن فرد از خانم جویای کار درخواست ملاقات حضوری در محیط کار را ارائه می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: فردی که خود را رئیس شرکت معرفی کرده بود پس از چند تماس تلفنی و ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی، خواهان ملاقات حضوری خارج از محیط کار و در تاریکی شب با خانم جویای کار می‌شود که این خانم با هوشیاری از رفتن به سر قرار سر باز می‌زند و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

وی در ادامه گفت: با پیگیری‌های پلیس و ترتیب دادن یک قرار صوری با همکاری دختر جوان جویای کار، فرد متخلف دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

خرم‌روی خطاب به جوانان به ویژه خانم‌هایی که برای رفع نیازهای خود از آگهی‌های درج شده در روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کنند، گفت: شهروندان باید قبل از اعتماد به آگهی‌های تبلیغاتی و یا استخدامی از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند و در صورت نیاز حضوری در محل، مشورت و یا همراهی خانواده خود را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول